Yeni video :)

11.12.13

Yine dayanamadım cektim :D Eee okadar makina aldık bi deneme cekimi yapmam lazımdı :) Düzenlemeyi erkek arkadaşımın hızlı bilgisayarında yaptım iki dakikada ama yüklemesi yine 3 saat sürdü olsun :) Yakın istediniz ende en yakından cektim göz makyajımı daha nolsun :P

Bakınız efendim sevgilisinin yanına gitmiş bilgisayarını kapmış ciddi ciddi düzenliyo :D
NOT: VİDEONUN SON 3 DK'SINDA MÜZİK OLMAMASININ NEDENİ TELİF HAKKI NEDENİYLE ŞARKIYI KALDIRIP BAŞKA BİTANE KOYMAM OLDU VE İSTEDİGİM UZUNLUKLA ŞARKI BULAMADIGIM İÇİN BOŞ KALDI LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN GÜN GEÇTİKÇE DAHA İYİ OLUCAK ÖGRENİYORUM ;)


iyi seyirler:) HD Ä°ZLEMEYÄ° UNUTMAYIN !


Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

26 yorum

  1. Süper süper süpeeer bayıldım tatlııım :) daha uzun video çekmelisin sürekli çekmelisiiin ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim tatlim artik degistirdim biraz tarzimi daha guzel gorunuyo diye dusunuyorm makyaj daha da cok cekicem ins:)

      Sil
  2. yine çok güzel olmuşsun, ellerine sağlık tatlımm :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canıım ellerine sağlıık :)
    Göz makyajına bittim özelliklee! :)

    YanıtlaSil
  4. Fıstıksın fıstııık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok beğendim :) Göz yapımız aynı olduğu için (malum düşük göz kapakları) en çok senin yaptığın göz makyajlarını dikkate alıyorum. Tırnağındaki ışıldayan oje ne, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindm ojenin yazisi var 2yazi onceki;)

      Sil
    2. Hemen baktım :) h&m uzak ihtimal ama avon'u araştıracağım bakalım. Bir de şu gabrininin far paletini bulsam (sanırım senin kullandıklarından biri oydu) değme keyfime :)

      Sil
    3. Aahhh o paleti ben bile bidaha bulamadim bulursan haberim olsun;)

      Sil
  6. çok beğendim ben de müsait bir zamanımda denemeyi düşünüyorum bu video ile göz makyajını, tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  7. çok t.ederim begenmene cok sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok guzelsin canım zatenn..
    Günlük makyaj ıcın oldukça guzel olmus emegıne saglıkk sevgıler cnm

    YanıtlaSil
  9. Çookk güzel olmuş ellerine sağlıkk! Renkler zaten harika. Ben çok beğendim :) Ama bir dahaki sefere kullandığın ürünleri videonun altına yazsan veya göstersen çok iyi olur eyelinerını çok merak ettim çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim begenmene cok sevindim biraz aceleye geldi yazicam bidahakine soz:) eyelnerim golden rose.un 3senedir kullaniyorum vazgecemiyorm:)

      Sil
    2. Fırçanın inceliğini renk vermesini falan çok beğendim bakacağım bir ara :) Çok teşekkür ederim öptümm :*

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)