Catherine Arley Terracota Allık-4 numara

22.4.14

Herkese merhabalar:)
Aslında şuan evdeki internetim kesik ama şaşırtıcı bi sekilde facebook ve google ürünlerine girebiliyorum bunu anladıgım an bloguma koştum yazı yazıyorm :D

Bu allık bize TugceninKaleminden blogger buluşmamızda hediye edilmişti ama o zamanlar allık insanı değildim ve kullanmamıstım acıkcası ama yeni yeni allık merakım arttı ve hemen denedim ve aşık oldum bu allıgın rengine:)

Parlak bi bitişi var ürünün ama kesinlikle simli felan değil cilde harika bi ışıltı veriyo ve rengide harika gül kurusu gibi sanırım pek tarif edemesemde :) 

Türk kozmetiğiyle ilgili söylemek istediğim sey kesinlikle daha fazla şansı hakettikleri bunu hediye ürün diye söylemiyorum beni instagramdan takip edenler bilir gecen hafta bu markanın far paletini almıştım...Yurt dışında 2 dolara satılan ürün burda 35 olunca degerli oluyo ya emin olun o markalardan kalite olarak eksiği oldugunu düşünmüyorum bence daha fazla şans verilmeli ve watsons gratis rossman gibi yerlerde satılmalı bu ürünler...Normalde bi milyoncularda satıldıgı için çogu insanın almak istememesini çok iyi anlıyorum ...

Umarım begenmişsinizdir:) İnşallah bidaha girebilirimde yazılarımın devamı gelir :D
 Sevgiler:)


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

10 yorum

  1. Ben de bunun yeşil damarlısı vardı. Renginden ve kalıcılığından çok memnundum aslında ama allık fırçamdan dolayı sanırım, çok tozutuyordu. Ama yeniden alınabilitesi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek tozutma olmuyo canim fircadan olabilir evet:)

      Sil
  2. Çok yakışmış bence ^_^ Türk kozmetiği konusunda sana katılıyorum. Keşke yaygınlaşşalar ve gelişseler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske tatlim ama pek umut yok gibi:( t.ederim buarada :)

      Sil
    2. Keske tatlim ama pek umut yok gibi:( t.ederim buarada :)

      Sil
  3. canim annemde de var bundan ama sanirim parlak bitisli onunki.Annemde pek memnun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda parlak bitisli canim cok guzel bi isilti veriyo cilde :)

      Sil
  4. Sana çok yakışmış :)) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. bende bunu ucuzcular da goruyordum. bu sene catherine arley ve elit patlama yaptilar. Sıf orda satılıyor guvenilir degil diye almamistim :) ama bazen şans vermek lazım :) bir de paketlerine biraz daha ozen gosterseler ve gratis watsons da satilsa eminimki alıcısı çok olur :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)