Magic Splash Yüz yıkama jeli ve Anti akne jel

28.8.14

Herkese merhabalar:)
Garden event etkinliğimizde hediye edilen Magic Splash  ürünlerine geldi sıra:) Bu ürünler özellikle ergenlik zamanlarında ciltte olusan sivilcelerle savaşmak için geliştirilmiş..

Yağlı ,Karma ve Normal ciltler için üretilmiş bir yıkama jeli...Ben bu jeli günde iki kez sabah aksam hafif ıslak cildime özellikle T bölgeme yogunlaşarak yediriyorum..Kokusu bana portakal kokusunu hatırlatıyo :) Ciltte mentollü bir his bırakıyo en sevdiğim yönü bu sanırım ferahlatıyo :) Uygulamadan sonra cildim gercektende cok aydınlık ve temizlenmiş görünüyo ciddi anlamda hissediliyo farkı benim gercekten cok severek kullandıgım bir ürün oldu :)
Ayrıca en güzel yönüde tamamen doğal içerikli olması bu zamanda hepimizin özellikle cilt bakımında çok dikkat ettiği bi özellik bu :)
Görünüşü aşagıdaki gibi

Sivilceler üzerine parmagınızla uyguladıgınız bir ürün..Özellikle çıkmak üzere olan sivilcelerde etkisini gördüm ben...Sivilcenin lekesiz bi şekilde kaybolmasına faydası oldugunu düşünüyorum içinde Çay ağacı yağıda var..Sivilceler üzerinde cok etkili bir yağ;)
Ben bu üründen memnun kaldım ama benim cildim karma yaz aylarında daha cok sivilce sorunum oluyo ama çok büyük boyutta değil ...Çok sorunlu ciltlerde nasıl etki eder pek emin değilim ama denemenizi tavsiye ederim doğal ürünler sonuçta;)
Benim bu üründe en sevmediğim şey paketi! Tester gibi ve ben testerlardan nefret ederim sonucta agzı acık kalıyo hava alıyo yani nekadar hijyenik ki...Ürünü 1 haftada felan bitirebiliyosunuz bi pakettekini düşünsenize 1 hafta agzı acık kalıyo yani nekadar kaparsanız kapayın tester gibi yinede hava aldıgını düşünüyorum ben hoşuma gitmedi..Bence göz kremlerinin oldugu gibi tüplerde olsa mükemmel olurdu..Mesela gecen gün yeni açmıştım bitane ve ertesi gün evde kalmadım annem bitti sanıp atmış çok sinirlendim ve üzüldüm bütün ürün boşa gitti! Yani paketi değişirse tekrar alırım yoksa alıcagımı sanmıyorum sırf bu yüzden yoksa ürünü sevdim hergün muhakkak kullandıgım bir ürün oldu...

Ürünlere Şuradan ulasabilirsiniz:)
Daha fazla bilgi için siteye ugramayı unutmayın :)


Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)