Eyeliner Dosyası 2 : EYELİNER FIRÇALARIM

1.2.15

Evet ikinci seri eyeliner fırçalarım:) Bu konuda çok fazla soru alıyorum o yüzden seriye katmak istedim :) Çoğu kişi jel eyeliner kullanmaya korkuyor sanırım ya beceremezsem diye ama korkmayın tam tersi o kadar güzel ki :) Ben Maybelline jel eyeliner kullanıyorum ve çok memnunum..


İlk olarak Maybelline jel eyeliner içinden çıkan kendi fırçası var..Bu fırçayı çok kişi beğenmese de ben çok severek kullanıyorum ve çok ince bir uygulama yapabiliyorum...
 ŞURADAKİ Aliexpress alışverişimde bahsettiğim fırça setinden çıkan bu kesik uçlu eyeliner fırçasını kullanıyorum ve yine aynı şekilde çok düzgün bir uygulama yapabiliyorum..Kesik uçlu olduğu için bir tık daha kolay bir önceki fırçadan...
Yine Şurada bahsettiğim bir diğer Aliexpress alışverişimde ki nail art fırçalarımdan biri bu...O kadar memnunum ki bu fırçadan en güzel uygulamayı bu fırçayla yapabiliyorum..Sulu boya fırçaları kullananlar var fakat ben bitane almıştım fırçası çok yumuşaktı kullanamadım ama nail art fırçaları daha sıkı yapıda olduğu için eyeliner için çok uygun diye düşünüyorum;)

Önemli olan sizin göz yapınıza göre eyeliner.ı ne doğrulukta uyguladığınız diye düşünüyorum..Çoğu fırçayla aynı sonucu elde edebilirsiniz şahsen ben bu üçüyle de aşağı yukarı aynı sonucu elde ediyorum ;)

Okuduğunuz için teşekkürler;)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)