golden rose

Haftanın Manikürü #1

12.4.15

Artık bahar geldi diyebiliriz sanırım:) Rengarenk tırnaklar yazın vazgeçilmezim benim..Yapabilirsem haftalık nail art yazıları yazmak istiyorum fikir olsun diye bende internetten instagramdan ilham alıyorum sürekli belki sizde benden ilham alırsınız ;)
 Parıltı ve sim artık her oje sürdüğümde vazgeçilmezim özellikle Gabrini'nin simli serisine bayılıyorum gerçekten..Hem gümüş hemde altını var bende kesinlikle harikalar:) Bir diğer oje Golden Rose 242 numaralı ojesi tam rengini yansıtamadım sanki ama turuncu pembe arası güzel bir renk :) Siz bu renk yerine bebek pembesi kullanabilirsiniz onu da yapacağım :)



 Orta parmağımın orta kısmına bant yapıştırdım ve üste simli alta renkli olanı sürdüm:) Öncesinde baz olarak Pastelin Bride isimli ojesini sürdüm:)

Umarım hoşunuza gitmiştir:) Bir sonraki çiçekli olacak sanırım bende merak ediyorum ruh halim beni hangi diyarlara götürecek:D

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

1 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)