Silk'n Silhouette : Son Durum:)

25.5.15

Tavsiye Kanali sayesinde tanıştığım ve deneyimlediÄŸim Silk'n Silhouette maceramın ikinci yazısına geldi sıra:) Bir önceki yazımda ürünün vaatlerinden bahsetmiÅŸtim ..Gelelim ben nasıl uyguluyorum ve sonuçlar ne yönde....
Ürün yanında bir jelle geliyor bu jel hem ışının cilde daha iyi aktarılabilmesine hemde daha rahat bir uygulama yapabilmenize imkan sağlıyor..Eğer epilasyona gittiyseniz çok iyi bilirsiniz bu jelleri;)
Üç farklı enerji seviyesi var ilk kullanmaya başladığımda ilk seviyeyi kullanmıştım şu an ikinci seviyedeyim son haftalara doğru üçüncü seviyeye geçeceğim..
Toplamda 10 hafta sürecek bakalım sonucu çok merak ediyorum bende...
Ürün elime geçtikten bu yana toplamda 4 uygulama yapabildim bunun nedeni aşırı yoğun olmam ama deneyimledikçe görüşlerimi paylaşmaya devam edeceğim..

Şu an için gözlemlediğim farklılıklara gelecek olursak;
-Üst bacak bölgesine uyguluyorum ben..
-Selülitlerde şu an bir azalma göremedim..
-Ama cilt sıkılaştırmaya gelince kesinlikle az da olsa bu konuda bir fark görüyorum..Dediğim gibi daha çok yeni 10 hafta sonunda çok daha sağlıklı sonuçlar yazabileceğim..

Ãœrün ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için Tıktık...

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)