eyeliner

Wet N Wild Mega Liner - Black ♥

22.3.17

Herkese merhabalar:)
Çoğumuzun vazgeçilmezi eyeliner :) Hele ki benim her türlü makyajımın tamamlayıcısı diyebileceğim bir üründür eyeliner. Piyasada çeşit çeşit bulmak mümkün. Bugünün konuğu ise wet n wild mega liner siyah renkli eyeliner.

Öncelikle eyeliner a ambalaj olarak bakarsak gayet ergonomik, kullanımı kolay çantanızda rahatlıkla taşıyabileceğiniz bir boyutta.


Eyeliner ın fırçası benim en sevdiğim yeri diyebilirim:) Gerçekten eyeliner sürmeyi çok daha basite indirgeyen bir aplikatörü var. 
Siyahlığı ve matlığı tam kararında. Ben gerçekten çok seviyorum yapısını.



Aşağıdaki resimde de görebileceğiniz gibi mükemmel denilebilecek bir eyeliner.


Gelelim eksi yönlerine !
Aşağıdaki videomda da bahsettiğim gibi...


Göz kapaklarınız düşükse, yağlıysa, gözleriniz çok çabuk sulanıyorsa, ağlamaya çok meyilliyim ben diyorsanız bu eyeliner dan uzak durmalısınız!!! Maalesef :(
Akmaya çok meyilli bir ürün bu. Yağmurda bile aktığı oldu bende. Bu nedenle benim gözlerim sorunsuz diyorsanız 1 dk bile düşünmeden alın derim ben hiç sorun yaşamıyorum fakat bu eyeliner ı kullandığım kişilerde sorunlarla karşılaştım. Kendim dışında kimsede kullanmıyorum anlayacağınız:)

Ürünün fiyatı 10 - 13 lira civarı indirimde çok daha uyguna getirebilirsiniz;)

Okuduğunuz için teşekkürler;)
Sevgiler♥




Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. O zaman ben uzak duruyorum :) Fırçasıyla aslında pek anlaşamayacağımı düşündüm çünkü böyle ince kıl fırçalarla kontrollü çizgi çekemiyorum... herkes sizin gibi yetenekli değil efendim :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun senin yeteneğinin yanında benimki nedir :) Aslında fırçası ince kıl şeklinde değil eyeliner pen ler gibi ama çok daha küçük ve ince hali;) Ama herkese göre değil maalesef keşke olsaydı :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)