mutlubi

MUTLUBİ: Çiçeklerde saklı mutluluk:)

19.6.17

Herkese merhabalar:)
Uzun zamandır yokum evet. Ev kurmak zormuş, günler nasıl geçiyor anlamıyormuşsunuz. Annem evin işi bitmez derdi de inanmazdım :)

Evinizi yeni kuruyorsanız evinize aldığınız her şey bambaşka bir anlama sahip. Özellikle çiçekler bir eve sıcaklık ve samimiyet katacak en önemli unsurlardan biri;)

Mükemmel teraryumların, yapay bahçelerin ve daha bir çok çiçeğin olduğu mutlubi .com u sizlere tanıtmak isterim :)


 Etrafınızda yeni evli arkadaşlarınız varsa ve ev hediyesi ne alsam diye düşünüyorsanız harika hediyeler bence:) Açıkçası arkadaşım, eşim, dostum elinde bu çiçeklerle gelse çok mutlu olurdum ben :)
(Bu arada benimki evimin baş köşesinde yerini aldı:)  )

Yukarıdaki teraryumlar benim gerçekten bayıldığım konseptlerden biri. Özellikle geometrik desen hastalığı evimdeki objelerde de yerini aldı :) Bir sonraki hedefim bu teraryumlar olacak:)

Sizin için de  bir fırsat kodum var : beauty  kodunu kullanarak %15 indirimle sahip olabilirsiniz bu güzelliklere:)

Düğün sonrası yazılarda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın sağlıcakla kalın :)


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)