maskara

♥ Maybelline The Falsies Push Up Angel Maskara ♥

10.8.17

Herkese merhabalar:)
Elime yeni ürün geçtikçe yazacağımdan bahsetmiştim bir yerlerde ;) Videolara da devam ediyorum hayırlısı artık diyelim :)
Gelelim günün konusuna..Kirpikler♥ Benim için makyajda en önemli noktalardan biri maskara diyebilirim. Kirpikler göz makyajını bambaşka bir boyuta taşıyor orası inkar edilemez bir gerçek.
Özellikle düğün günü kullanmak için aldığım Maybelline The falsies push up mascara bugün konuğumuz ;)

Maskaranın fırçası çok ince özellikle alt kirpiklerde kullanmak için çok ideal. Üst kirpiklerde de kirpikleri tek tek ayırıyor fakat volüm istiyorsanız şayet destek olarak volüm veren bir maskara kullanmanızı tavsiye ederim;) Ben bu konuda favori maskaram olan Essence Lash Princess maskarayı(yeşil kabı olan)  kullanıyorum.
                       Resimde de üst kirpiklerimde essence alt kirpiklerimde maybelline var. Benim için bir diğer güzel özelliği ise göz altlarına bulaşmıyor olması ki çoğu maskara maalesef bulaşıyor.

Fiyatı indirimde 21 liraya geliyor. Alt kirpiklerde kullanmak için bana göre biraz fazla. Essence gibi uygun bir markanın bolca çeşidi varken ben bir daha alacağımı sanmıyorum. Eskiden Maybelline maskaralar indirimle 12 13 lira gibi bir fiyata alınabiliyordu ama artık pek tercih ettiğimi söyleyemem. Düğün için aldım sadece.

Ama Maybelline den şaşmam diyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir maskara gerçekten çok iyi bir ürün. Hala denemediyseniz bir şans verin derim ;)

Okuduğunuz için teşekkürler♥
Sevgiler
S.Y.

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. Maybelline'in Pushup maskaralarının ikisi de yanına destek olarak bir maskara istiyor ama kombin yapınca da gerçekten güzel sonuç veriyor. Güle güle kullan Selin'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım çok teşekkür ederim :) Öpüyorum ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)