Favorim: ISANA Süt Proteinli Duş Kremi :)

31.1.14

Haftanın son iş gününden herkese merhabalar:)
Şuradaki  buluşmamızda Rossmanın bize hediye ettiği güzel hediyelerden biri de bu duş kremiydi :) Ben daha önce hiç duş kremi kullanmamıştım ilk denememdi bu :)

Ürün 300ml ve gayet iyi bi boyut bence fiyatına göre...

Yapısı bu şekilde duş jelinden pek bi farkı yok ..Bunu koymak istedim çünkü ben duş kremi diyince krem formatında bi ürün bekliyodum :D Aranızda benim gibi sananları bilgilendirmek için koydum :)


Arkasındaki açıklama Melek Hanımın tercümesi :) 

İçeriği temiz değil onu bilmenizi istedim...

Gelelim ürünün vaatlerine;
Ürün cildinizi nemlendirmeyi ve kurumasını önlemeyi vaat ediyo...

İşe yarıyor mu???
Ben banyodan sonra cildime krem sürmeye üşenenlerdenim çünkü evimiz -10 derece civarında:(:( Bacaklarım öyle bir pul pul dökülür ki kıyafetlerim bile pul pul olur o derece...
Ama bu ürünü 2.kez kullanıyorum inanın bacaklarım pul pul dökülmüyo çok şaşırttı bu ürün beni ..Tamam cok nemlendirmedi ama kesinlikle işe yarıyo ...Benim gibi bu sorunu yaşayan varsa kesinlikle denemelisiniz..

Fiyatı en son indirimde 2,99tl idi fakat normal fiyatı zaten 3,30tl gibi bişey inanılmaz uygun ...Ben hindistan cevizlisine şimdiden göz koydum bile:):)

Yorumlarım kesinlikle objektiftir zaten blogumu düzenli okuyanlar bilir bunu yazmama bile gerek yok;)

Sevgiler:)



Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

10 yorum

  1. Ayni urunle ilgili benimde bir yazim var cnm cok iyi bir urun hassas ciltlerde olusan banyo sonrasi kasinmayida onluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hemen bakicam:) hassas bi cildim yok ama o ozelligide.cok guzelmis:)

      Sil
  2. Güle güle kullan, canım.
    Çok güzel yorumladın, bence de burada paylaşmakta çok iyi bir fikir değişik bir ürün. Kesinlikle denemeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T.ederim canim :) kesinlikle denemelisin hem asiri uygun fiyati;)

      Sil
  3. Ayni ben! Neden cildim bu derece kuru anlam veremiyorum.. Su mu tuketmiyoruz ne yapiyoruz.Canim bu urunu bulamazsan dusu almadan once kremini banyoya gotur. Dustan sonra banyodan cikmadan sur usumezsin. Ben oyle yapiyorum yoksa basa cikamam krem bile yetmiyor bazen bana ama yinede bu urunden alacagim Rossman'a gidince:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyla alakasi vardir.muhakkak ama yapiyla da ilgili kuzum :( dedigini denicem umarim basarabilirim:) Mutlaka dene bu urunu umarim bnm gibi memnun kalirsin sende:)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlim, iyi geldigine de sevindim, benim de problemim pul pul dokulme:(

    YanıtlaSil
  5. Çocukken benimde öyle pul pul olur pantolonumu silkeleyince dökülürdü =D Anılarım canlandı sen anlatınca =) Bende isana nın armutlu kavunlu olanını kullanıyorum güzelde köpürüyor memnunum ama BBW duş jellerimin yerini tutamadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben BBW urunleri pek kullanmiyorm tatlim hic bilmiyorm nasillar bu simdilik bana iyi geliyo :)

      Sil
  6. Canım mimledim senii :)
    http://tekaska.blogspot.com/2014/02/mim-sevgililer-gunu.html

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)