L'oreal Elseve Arginine Saç Kremi

11.3.14

Herkese merhabalar:)
Çoğumuzun saçlarıyla ilgili problemleri vardır haksız mıyım? Ya şekile girmez ya cok mattır ya da cabuk yağlanır :/ İşte bende uzun zamandır saclarımın keçe gibi olmasından şikayetçiyim ve hatta gittim kestirdim kendilerine gelsinler diye ama yok banamısın demediler:( Ne saç bakım kremleri kullandım işe yaramadı ama bigün annem elinde bu kremle gelince hiç umutsuzca denedim ve sonuç harika:)

Burada saçlarımda 2 dakikalık bi düzeltme dışında hiçbişey yok sadece önlerden hafif düzelttim okadar...
 Kremin vaatleri daha drençli saçlar olarak geciyo bana inanılmaz bi yumusaklık ve parlaklık kattı..
Kullanım önerisi olarak beklemeden durulayın diyo ama ben 5 dakika saçımda beklettikten sonra duruluyorum ...Benim yaptıgım önemli bi nokta ürünü tamamen sacımdan durulamamak oluyo çünkü mesela cildinize krem sürünce gidip yıkamıyosunuz yıkarsanız bi etkisi kalmaz dimi ? Bende bu ürünü sacımda cok hafif kalıncaya kadar duruluyorum böylece saclarım inanılmaz kolay açılıyo hiç saç açıcı sprey kullanmıyorum artık:) Ama yağlı saclarınız varsa eger bu dediğim yöntem daha hızlı yağlanmasına neden olabilir:(
Ve bir diğer ipucu:

Bu şekilde bi tarak kullanmanızı tavsiye ediyorum bu tarz taraklar saçların cok daha yumusacık olmasına neden oluyo ;) Tabi biraz kabartıyo ama sonra iniyo:) 
Ben son 2 haftadır saclarıma bu rutini uyguluyorum ve artık saclarımı toplayıp dolanmıyorum en cokta buna seviniyorum:) 

Ürünün fiyatını bilmiyorum çünkü dediğim gibi annem getirdi ona da bi arkadası hediye etmiş sanırım bilen varsa beni de bilgilendirsin :)

Okudugunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

17 yorum

  1. Tatlım bayıldım ben bu saçlara, harika görünüyorlar :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bende bir sure kullanmistim :) 13 14 tl arasinda bir fiyati var bunun normal kavonozda maskesi var daha yohun oda cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ozaman bu bitince muhakkak denemeliyim onuda teşekkürler:)

      Sil
  3. İsil isil ne guzel olmus saclarin :-) o tarak modeli bnmde favorim baskasiyla acilmiyor zaten cok ince telli ve cok cabuk dolasan bir sacim var ama bende buldum sacima uygun besleyici yag iyi simdilik aramiz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ccanımmmm çok t.ederim:) Bende bu taragın etkisinin çok büyük oldugunu düşünüyorum buarada bizimlede paylaş o besleyici yagı:)

      Sil
  4. lorealı bende cok seviyorum her ay sacımı boyamama ragmen elseve ile yıkayıp loreal marka sac boyamdan cıkan sac kremimle de her banyoda yıkayınca yumusacık oluyor ayrıca iki günde yağlanmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nedense ilk kez bi bakım kremini kullanıyorum cok geç kalmışım nedense:)

      Sil
  5. Elsevin tüm ürünlerini seviyorun bunu hiç denememiştim aklımda bulunsun.. bu arada kuaförümün tavsiyesi üzerine bende kremi tam durulamam saçimdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa demek kafamdan uydurup uyguladıgım sey dogru bişeymiş demekki:)

      Sil
  6. Love you hair, sweety)
    Great post.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Saçların harika görünüyor canım Benimde en büyük sorunum saçlarım. Sanki yanık gibi duruyor halbuki sıvı sac kremi onarıcı bakım yağı haftalık maske uyguluyorum bu seferde sac bonus hale geliyor :)) bi yola gelmediler gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok t.ederim sacların boya mı merak ettim..Ben bide boyasam hiç içinden cıkamam heralde böyle yolunu buldum sanki:)

      Sil
    2. Yok canım kendi saçlarım boya işi hiç bana göre değil saçlarım zaten bir alem birde boya olsa başedemem her halde. Birazda tembelim işin açığı manikür olmasa oje bile sürmeye eriniyorum mecburiyet meselesine döndü :))

      Sil
  8. Canim ben bunun sampuanini denemeyi hep istiyordum.Güle gule kullan canim:)saçlarina zaten hep hayranim.

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok güzell görünüyorr canım benimm :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)