Mükemmel Mint Yeşili Oje :)

25.4.14

Herkese merhabalar:)

Bu fotografı instagramda( beautybysyln) paylaşınca begenen cok oldu zaten yazısınıda özenle hazırlamıştım herkesin begenicegine emin oldugum bi oje :)

Yzük tırnagımda arkadasımın hediyesi olan bu süsleri kullandım ve aşık oldum ojeyle inanılmaz uyumlu oldular:) Markası sanırım Amazingshine Nail Art üzerinde öyle yazıyo çünkü çok çok sevdim ya bütün tırnaklarıma yapıp disko topuna dönmeyi düşünüyorum :D
Flormarın Wet Look serisinden WL02 numaralı ojesi :) Fırçası geniş bi oje 2.katta opak oluyo fakat hafif çizgilenme de oldugu için ben 3.katı sürdüm ojelerim aşırı opak olmalı benim oyle bi saplantım var :D
Bu ojelerin özelliği ıslak görüntü bırakmaları gerçekten de öyle aradan 3 gün gecmesine ragmen ilk günkü kadar olmasa da parlaklıgını koruyo benim için harika bişey bu çünkü ojelerin bikaç güne matlaşmalarını hiç sevmiyorum:/
 Ve 3 gün oldu ellerim okadar sudaydı ve tırnagımda hala bozulmadı çok çok memnun kaldım sanırım yedeklicem kalıcı bi seri mi emin değilim çünkü...
Bütün yaz tırnaklarımdan çıkartmıcagıma emin oldugum müthiş bir renk :)

Umarım begenmişsinizdir :)
Sevgiler:)



Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

15 yorum

  1. Cok guzel, tam yaz rengi
    Bende yazin gokkusaginin tum renklerini kullanmay seviyorum 💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten tam yaz rengi bu yaz gökkuşağı gibi olucaz o kesin:)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor gerçekten ve pullarına da bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene sevindim tatlım o pullarla aşk yasıyorum bende:)

      Sil
  3. o ellerı ne oyle masallah bayıldım ojeyede banada beklerım svegıler

    YanıtlaSil
  4. tam bir mint yeşili delisi olarak ba yıl dım :) sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende mint yeşiline aşıgım resmen :) cok t.ederim canım:)

      Sil
  5. Renk müthiş güzel,pullu uyum harika !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten cok güzel bi renk severek kullanıyorum bende:)

      Sil
  6. Müthiş canim, umarim bulurum ben de, kapak dizaynı da hoş, bende pastelin 83 numara mint yeşili var ama bu daha güzel, ayrica süsler de başarili uyum sağlamiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarom bulabilirsin canim ben cok sevdim suslerde cidden sanki bu oje icin yaratilmislar tonlari bile ayni:)

      Sil
  7. Rengi cok cok cok guzelmiş canım . Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayilarak kullaniyorum canim gercektrn cok gzl bi renk;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)