Essence- The HOLO (oje)

25.12.14

Herkese merhabalar:)
    Çok ara verdim bloguma biliyorum ama haklı nedenlerim var :) Her neyse gelelim bugünün ojesine :) Ben holografik ojelere hep bayılmışımdır ama ulaşılabilir hiçbir markada bulamadım hep internette satılan yabancı markaların bu tarz ojeleri var malesef.. Ama bitanecik Essence'im:) yine yapmış yapacağını:) Biliyorsunuz aquatix serisindeki ojeler çok sevildi ama nedense bu ojeyi ben daha iki gün önce gördüm ve hemen aldım bidaha nerede bulacağım :D


 Simli olmasina raÄŸmen ÅŸaşırtıcı bir ÅŸekilde pürüzsüz ve bu benim icin en önemli ÅŸey:)

   Essence'e böyle mükemmel koleksiyonlar çıkarıp deÄŸiÅŸik ürünler denememize imkan saÄŸladığı için teÅŸekkürü bir borç bilirim:D Fiyatı 4,25 tl her markada bulunmayan bir oje için çok iyi bir fiyat :)
Umarım beğenmişsinizdir :)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)