♥ Son zamanların Favori İkilisi ♥

20.1.15

Herkese merhabalar:)
Son zamanlarda bir Kylie Jenner dudağı modası aldı başını gidiyor:) Başlarda dudaklarını kalemle çizse de şu an estetik olduğunu biliyoruz hepimiz ...O yaşta ki bir kızın estetik yaptırmasına hiç girmeyeceğim bile...Ama dudaklarını özellikle kahverengiye yakın rujuna bayılıyorum yalan yok:) Benimde dudaklarım çok ince ve bende arada kalem kullanmaya başladım ve son zamanlarda dudaklarım için favori ikilimi paylaşmazsam olmaz:)

 Benim dudak kalemi kullanma gibi bir alışkanlığım yoktu fakat ciddi fark yarattığını gördüğümden beri ilgim arttı artık daha çok dudak kalemi alacağım kesin :) Hem kalıcılığı %200 arttırdığı bir gerçek:)
 Gelelim kullandığım ürünlere:) Faberlic secret Alliance 4402 numaralı dudak kalemi tam bir kahverengi benim tenime göre...Başta tek başına kullanıyordum sonra bir buluşmamızda hediye edilen PRS-8 numaralı ruju aklıma geldi denedim ve aşık oldum :) Procsin makyaj malzemeleri henüz satışa sürülmedi diye biliyorum umarım en kısa sürede satılmaya başlar çünkü bu rujların yapısı bir harika dostum :) Yumuşacık bir sürümü var ve mat şuana kadar kullandığım en başarılı mat ruj diyebilirim...
Kahverengi rujdan nefret eden Selinin hazin sonu kahverengi ruj bağımlısı :D Bu hayatta yapmam etmem demek yok artık :)

Ayrica en son videomda bu ikiliyi kullandim nasil durduğunu görmek icin izleyebilirsiniz;)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)