Moshos Garden- Sıcak havlu yüz temizleyicisi

23.2.15

Herkese merhabalar:)
Bugünün konuğu benim için devrim niteliğinde bir ürün (reklam gibi oldu :D ) :) Makyaj yapmaktan asla vazgeçemeyeceğim sanırım..Bu nedenle cilt temizliği benim için çok çok önemli...Bu ürün iki blogger buluşmasında da verilmişti ama nedense kullanmak için baya bir bekledim...Sanırım süreç biraz yorucu olduğu için üşendim:)
 Ürün gördüğünüz gibi katı elinizin ısısıyla eriyor fakat elleriniz benimki gibi her daim soğuksa bu iş biraz zor..O yüzden ben çözümü direk ocağın üstüne koymakta buldum 1 dakikada harika bir şekilde eriyor ürün..Hem elinizle eritirken uğraşmıyorsunuz hem de ürünü ziyan etmiyorsunuz..
 Güzel bir şekilde yüzünüze yediriyorsunuz ve kaynar su içinde beklettiğiniz havlu ile siliyorsunuz...

 İçeriği yukarıdaki gibi doğal yağlardan oluşuyor...
Ben kaynar suyun içindeki havluyu çıkarıp biraz bekledikten sonra sıkıyorum ve 30 saniye kadar yüzümde bekletiyorum bu sayede havlunun sıcaklığı ile gözeneklerim açılıyor ve ürün iyice gözeneklerime yerleşiyor...Bu şekilde daha etkili temizlediğini düşünüyorum..Daha sonra havluyla yavaş bir şekilde siliyorum...Sonuç yukarıdaki gibi :) Ayrıca havlunun peeling etkisi olduğunu da düşünüyorum cildim çok daha pürüzsüz...Tek sıkıntı havluyu yıkamak ama ben elimde yikiyorum her seferinde napalim cildimiz icin değer;) Bu  arada havlu ürünle birlikte geliyor;)

Ben gözeneklerimde ciddi bir temizlenme ve cilt tonumda eşitlenme farkettim...Gerçek anlamda temizliğine inandım ben bu ürünün..Cildim o kadar kötüydü ki yavaş yavaş sakinleşiyor ve düzeliyor...Moshos garden.a böyle bir ürün yaptıkları için çok teşekkür ediyorum bittikçe alacağım bir ürün oldu...

Ürün gerçekten berekli ve sonuna kadar verdiğiniz her kuruşu hak eden bir ürün bence:)

Ürüne şuradan ulaşabilirsiniz :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)