AUSSİE-3 Minute Miracle Lihgt (Saç Bakım köpüğü)

2.3.15

Herkese merhabalar:)
Watsons'un denememiz için gönderdiği bir ürünle karşınızdayım bugün :) Aussie ürünlerinden daha önce saç spreyini kullanmıştım banyodan sonra ve hala severek kullanıyorum :) Bu ürünü saça volüm vermeyi vaat ediyor...Peki gerçekten vaatlerini yerine getiriyor mu ????
 Yapısı ve kokusu tam krem şanti yememek için kendimi o kadar zor tutuyorum :D Banyodayken saçımı şampuanladıktan sonra tüm saçıma uyguluyorum 3 dakika bekledikten sonra duruluyorum...

 Öncelikle yoğun nemlendirici ve onarıcı saç bakım köpüğü bu ama banyo sonrası saçlarınızı kuruttuktan sonra ciddi bir volüm vaat ediyor...

Yoğun nemlendirici olmasına katılıyorum banyoda saçımı o kadar güzel nemlendiriyor ki saçımı açmak için herhangi bir sprey kullanmıyorum rahatlıkla tarayabiliyorum bu özelliğine BA-YIL-DIM!!! Ama gel gelelim ki asıl vaat ettiği şey olan volüme...
Üzgünüm ama ben pek o volümü göremedim yani banyodan sonra zaten saçımı kurutunca bir kabarma ve volüm oluyor..Ertesi gün sönüyor saçlarım bu ürünle de yine aynı oldu pek bir fark göremedim keşke 3 gün kalıcı volümlü saçlarım olsaydı :D :(

Yani sonuç olarak saç kremi niyetine kullanabileceğiniz ve bu konuda oldukça başarılı bir saç bakım köpüğü ama volüm olayı benden geçemedi...


Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)