MISSHA The Style Mono Touch Shadow-Krem Far ile Aydınlatıcı

26.6.15

Herkese merhabalar:)
Makyajda aydınlatıcı sanırım en sevdiklerimden biri:) Yeri gelir bir farı bile aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz seçeneğiniz çok:) Geçen sene bir blogger buluşmamızda Missha ürünleriyle tanışma imkanımız olmuştu..Ben online alışveriş yapmadığım için hala İstanbul'a Missha mağazası açılmasını dört gözle bekliyorum açıkçası:(

Bu ürün krem far olarak geçiyor..Fakat göze kapaklarınızı öyle bir yağlandırıyor ki inanamazsınız:( Hayatımda bir kez bile göz kapakları yağlanmamış, farı birikmemiş bir insan olarak resmen farlar gözümden aktı gitti..Ama rengi inanılmaz güzel bir altın rengi ..Beni de biliyorsunuz ürünleri çoğu zaman amaçları dışında kullanırım:) 
Bir gün aydınlatıcı olarak elmacık kemiklerime sürdüm ve o günden beri kullanıyorum gerçekten çok güzel bir ışıltı veriyor cilde..Özellikle yaz aylarında bronz ve altın tonlar ciltte harika duruyor;) Alttaki resimde elmacık kemiklerimde var ne kadar yansıtabildim bilmiyorum ama normal hayatta ciddi anlamda harika duruyor:)
Kalıcılığı ise gündüz sürdüm akşam 10 da hala cildimde;)
Ürüne Şuradan ulaşabilirsiniz:)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

6 yorum

  1. Hehehe gayet olmuş tatlım :)

    Bende the balm - mary lou manizer a bayılıyorummm , ışıltıyı seviyorum sanırım ^.^

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzel durmuş cildinde! Valla bin tane aydınlatıcım olsa gene yaranamam aldıkça alıyorum bunları

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir tonu var bence iyi yapmışsınız aydınlatıcı olarak kullanarak :)

    iremce dünya

    YanıtlaSil
  4. Vay canına harika bir fikir olmuş, cilt çok canlı ve parlak duruyor sevdim ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir aydınlık vermiş :)) bloguma beklerim canim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Missha farları hakkında yorum ararken blogunuzu buldum. Aydınlatıcı olarak kullanmak gerçekten çok akıllıca olmuş çok da güzel duruyor :) Benim bloguma da beklerim bu arada

    www.damlatuzun.blogspot.com

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)