alışveriş

Cosmetica Alışverişim

4.4.16

Herkese merhabalar:)
Kozmetik alışverişini artık indirimlerde yapıyoruz çoğumuz..Fakat çalışan bayanlar için istedikleri her ürüne online olarak ulaşabilmeleri büyük kolaylık..Cosmetica online kozmetik sektörüne çok güzel bir yenilik getirdi bence..Perşembe akşamı Golden Rose rujlarda indirim bitmeden siparişimi verdim ve pazartesi sabahı ürünler elimdeydi :)

     Peki neler aldım..Real Techniques fondoten süngeri 19 liraya düşmüştü ve uzun zamandır istediğim bir üründü kaçırmadım bu indirimi :) Ben yaklaşık 1 buçuk senedir fondotenimi elimle uyguluyorum. Sivilce açısından büyük faydasını gördüm ama artık çok sıkıldım elimle uygulamaktan bende her gün temizlemek şartıyla kendime bu ödülü verdim:)
   Golden Rose'un Matte Lipstick Crayon'ları normalde 12 lira indirimle 8 liraya bulunca hemen ekledim sepete..13 ve 18 numarayı aldım en kısa zamanda blogda yer vereceğim..
   Yanına da eyeliner aparatları ve tatlı badem yağı sample'ları koymuşlar çok teşekkür ederim:) Bundan sonra kozmetik alışverişlerimi çoğu zaman cosmetica'nın sitesinden yapacağım orası kesin :)

Sevgiler...

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. 8 TL'ye çok güzel denk gelmiş rujlar ama o siteden alışveriş yapmayı hiç sevmiyorum... neyse ki sen sorunsuz almışsın istediklerini. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya ben çok sorunsuz yaptım alışverişimi..Çok teşekkürler

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)