DIY-yeni oje:)

8.11.13

Herkese merhabalar:)
   Artık yavaÅŸ yavaÅŸ bloga dönmeye baÅŸlıyorum inÅŸ...Yazılarınızı elimden geldigince okumaya calıstım k.bakmayın yorum yazamadım cok :( Mert ameliyatını oldu ve iyileÅŸme sürecinde inÅŸ en kısa zamanda eski haline dönücek:) Benim hastalıgıma gelince stresten uzak kaldıgım sürece iyi oldugumu farkettim ama yinede iyi bi doktora görünücem sadece sonuctan korktugum için gitmek istemiyorum cesaretimi topladıgım an gidicem;)
  Neyse cok konustum gelelim ojemize:) Bellavita blogunun güzel sahibesi flormarın glitter serisinden GL10 numaralı ojeyle ilgili bi post hazırlamıştı ve vurulmuÅŸtum renge hemen gidip baktım ama hiçbiyerde bulamadım sanırım sınırlı üretim:( Bende napsam napsam derken aklıma bu fikir geldi :)

Aşagıda gördügünüz flormarın mükkemmel parıltılı ojesi ile siyah bi ojeyi karıştırdım bildiginiz bu ojeyi siyahın içine döktüm ve çalkaladım:)


Söylemeliyim ki oluşan oje pütürlü bi yapıya sahip ben üstüne iki kat parlatıcı sürerek düzeltmeye calıstım ama hala biraz pütürlü ...
Ve itiraf ediyim sadece güneş ışıgında ve normal ışıkta harika oldu yani kışın güneşsiz havada pek hoş olmaz bence ...Bisürü acıdan cektim ki görün nekadar harika ışıkla beraber:)

Bu flaşlı hali:)

güneş ışıgında...:)

evde:)

                                                              Ve aksam yol ışıklarında:)

Ve son olarak hayatımın aşkının hep yanındaydım Allahıma cok şükür bana güç verdi :)


Evet aranızda benim gibi iki ojeyi karıstırıp yeni ojeler deneyen var mı :)

Umarım begenmişsinizdir sevgiler:)



Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

16 yorum

  1. Çook geçmiş olsun canım :( oje de çok güzel olmuş :) güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım hem mert'e hem sana, dikkat et kendine ojeye bayıldım zaten o simli olanı çok seviyorum hemen denicem siyah ojeyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok t.ederim:) umarm begenirsin deneyince:)

      Sil
  3. Canim oje cok guzel olmus. Bu arada cokcok gecmis olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Oyy maşallah size Allah sağlık sıhhat versin canım ikinizede :) Aman boşver zaten pütürlü oje moda oldu :)) Bence güzel fikir bende bi ojeme bunu yapacağım, teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok cok t.ederim :) aynen puturlu oje satiliyo ztn kesin denemelisin bi ojeye 7lira verilmez ztn:)

      Sil
  5. Her ikinize de çok çok geçmiş olsun. Ojenin rengi ve simleriyle çok mükemmel duruyor tırnaklarında bende bulup almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok t.ederim canim :) bulabilirsen kesin almalsn flormarin ojesini:)

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım ikinizede çok tatlı gözüküyosunuz Allah ayırmasın :)
    Tırnaklarına çok yakışmış canım cok beğendim bende deniycem hem daha hesaplı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim benim cok t.ederim:) kesinlikle daha hesapli bi ojeye 7lira vermek cok sacma biraz yaratici olmak lzm;)

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun canım. Ojenin simlerine bayıldım çok güzel olmuş. Bende bi aralar sürekli ojelerimi birbiriyle karıştırarak yeni renkler yaratmayı çok severdim ama iki ojenin yapısı tam aynı olmadığı için bi süre sonra ojeler bozulmaya başladı ve çöpe gittiler. Umarım seninkinde de aynı sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok t.ederim evet haklisin genelde yapilari tutmuyo ama ikiside flormar oldugu icn belki aynidir:)

      Sil
  8. canim çokgùzel gözüküyo tirnaklar.seni blogda aktif görmek beni mutlu ediyor.erkek arkadashina geçmish olsun.ben en son flormarin çok açik nude rengine turuncu renk ojemi döktüm ve koyu fondeten rengi çikti ortaya.ama toprak tonlu ojeleri pek sevmem ve kuzenime verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok t.ederim aktif olmak benide cok mutlu ediyo ins bu ilk ve son kopuÅŸum olur blogdan:) oje karistirmak eglenceli okuyo cogu zaman istedgmz renk cikmasada:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)