MİM | Sonbaharı seviyorum :)

13.11.13

Herkese merhabalar:)
Ece beni gecen haftalarda mimlemişti bugünde bricit mimleyince artık yapmanın zamanı geldi sanırım :) Hadi sorulara geçelim :)
görsel google'dan alıntıdır


1.Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?
 Sonbaharın renklerine bayılıyorum...Bunu istanbulda yaşayamasakta safranbolu kaçamagımızda sonbaharın renklerini doyasıya yasadım:)

2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Deri ceket canavarıyım :)

3.Sonbaharda makyaj trendin nedir ?
Çoğu kişi koyu ruj desede benim için koyu göz makyajları demek :)

4.Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?
Sütlü kahve açık ara en büyük keyfim ama sadece kendimi ödüllendirdiğim zamanlar içiyorum :)

5.Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?
American horror story... her bölümünde ayrı bi heycanla izliyorum bayılıyorum:)

6.Sonbahar geleneğin nedir?
Ah size burda sonbaharın renkleri karsısında müthiş manzaralı bi evde sevgilime sarılmış bi şekilde elimizde kahvelerimiz demek isterdim ama kimse öyle bi dünyada yaşamıyo kendimizi kandırmaya gerek yok ;) Gelenekleri olan insanlar cok düzgün hayatları olan insanlardır bence ki o ben değilim ;)


Evet son soru biraz isyankar olmuş olabilir ama değil değil :) Okudugunuz için çok teşekkürler bu mimi yapmayan kaldı mı bilmiyorum eger kaldıysa mimliyorum :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

15 yorum

  1. Hahhahaha nerdeee o keyifi yapacak cesaret bizde nerdeeee :))))
    İnşallah canım benim tadını çıkaracağımız sonbaharlar olur sevdiceklerimizle :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş tatlım çoookkkk sabrettik bunun için Allah nasip eder bigün inş:)

      Sil
  2. Yaptığın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç oldu ama t.ederim düşündüğün için canım :)

      Sil
  3. selin sütlü kahve mi dedi?ben delisiyim:)eline saglik canim.biricit beni de mimledi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ortak noktamiz daha cikti:) senin yazinida okumak icn sabirsizlanyrm cnm:)

      Sil
    2. bu aralar kendimi deli gibi ishe verdim canim.blogumu özledim yaa.evet canim yazilarini okudukça hafiften gülümsüyorum ne kadar çok ortak noktamiz var diye:)yakinda bi sürü yaziyla blogdayim:)

      Sil
    3. Merakla beklyrm cnm yazilarini:)

      Sil
  4. Bende mimlemiştim ama yapmışsın :))

    YanıtlaSil
  5. Severek okudum :)) az sonra benim kide yayına girer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindm canim hemen bakiyorm seninkinede:)

      Sil
  6. canım tesekkurler cevapladığın icin:)
    deri ceketleri bende cok seviyorum göz makyajıda cok onemli dediğin gibi:) sonu isyana bağlamıssın ama herkes oyle romantik bir sey ister esiyle veya sevgilisi ile insallah olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur edetim canim :) evet sonu biraz isyankar oldu ama hayat sartlari bu hale getirdi yinede cok sukur enazndan sevdigim ve beni seven mukemmel bi insana sahibim gerisi bi sekilde olur ins:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)