COSMED-Vanilyalı Nem Maskesi

19.2.14

Herkese merhabalar:)
Bugün sizlere ÅŸuradaki blogger buluÅŸmamızda (Tugcenin kaleminden blogger bulusması ) bize hediye hedilen cosmed.in nem maskesinden bahsedicem:)

 Ãœrünün vaatleri : 
     Ä°Ã§eriÄŸindeki gerçek vanilya parçacıkları ile özellikle nemini kaybetmiÅŸ cilt tiplerinde, cildin yoÄŸun nem ihtiyacını karşılayan maske.
 Ä°Ã§inden bu ÅŸekilde 20 adet tek kullanımlık maskeler çıkıyo...Fakat tek bitanede bence iki kullanımlık var çok fazla geliyo..
 Ä°Ã§eriÄŸinde paraben bulunmaması büyük bir artı ...

Yapısı bu şekilde ve içindeki tanecikler vanilya taneleriymiş :) Güzel bir kokusu var ...

Ben nasıl kullanıyorum???
Ben bu ürünü haftada iki kez cildime derin temizleme yaptıktan sonra kullanıyorum yaklasık 15-20 dakika bekletiyorum sonra ılık suyla duruluyorum...

Peki vaatlerini gerçeklestiriyo mu???
Benim gibi kuru bi cildiniz varsa hatta yüzünüzde pütür pütür kuruluklar oluyosa bu maske ciddi anlamda işinize yarıcaktır...Geçen haftalarda aşırı soguk yaşamıştık hatırlarsanız cildim inanılmaz kurumustu bu maskeyle o pütürlü kurulukların gittiğine şahit oldum :)
Yüzümü bebek poposu gibi yapıyo kullandıktan sonra :D Çok çok sevdiğim bi maske oldu bu benim kesinlikle kışın kenarda bulunması gereken bir nem maskesi ...

Fiyatı 60 küsür civarında olması lazım...
Cosmed.e bu güzel hediyesi için çok t.ederim:)


Yorumlarım kesinlikle objektiftir...

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)