Mükemmel Bordo:) PASTEL -15

12.2.14

Herkese merhabalar:)
Dün instagramda paylaştıgım resimdeki ojem cok merak edilmişti bugünde yazısını yazıyorum :) Akşam sürdüğüm gibi çektim flaşla harika göründü:)



Bu da gün ışığında durusu:)

Bu da tırnaklarımda duruşu :):)

Peki bu oje hangi oje:)
Buluşmamızda bize hediye edilen pastel kutusundan cıkan bu oje:) Pastelin yeni cıkardıgı ojelerden biri 15 numara ve bordo sevenlerin mutlaka alması gereken bir renk ;)
Tabi her bordo gibi sürümü ustalık istiyo aman dikkat;)

Umarım begenmişsinizdir :)
Sevgiler:)


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

16 yorum

  1. Rengi çok güzel kuzum güle güle kullan ben bu tonda bir oje bulamadığım için kendim yapmıştım bulursam bunu alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim ya nasıl yaptın kuzum kırmızıyla siyahı mı karıstırdın :):) bulursan kesin al :)

      Sil
  2. saçlarını kızıl yapmalısın ! :) tenin nasıl beyaz ellerinde bordo ne güzel durmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanırmısın bu ojenin rengi gibi bi saç rengi okadar istiyorum ki ama cesaretim yok :( çok t.ederim :)

      Sil
    2. Evet Selinn tenin süt gibi kızıl tonlar çok yakışır bi araştırayim ben güzel bi foto bulursam o renklerde instagramda sana yollarim 👍

      Sil
    3. Ah kuzum cok guzel fotolar buldum da ben sac rengimi zor degistiririm:)

      Sil
  3. gerçekten müthişmiş canım çok yakışmış, atkınlada çok uymuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok t.ederm tatlim atkimla uyumunuda resimlerde farkettim aklim nerdeyse:)

      Sil
  4. Çok güzel canim, yakismis, zaten açik tene en yakisan renklerden .güle güle kullan.bende son zamanlarda sevdigim visne çürügü rengi ojemi bulamadigimdan bir kat siyah oje üzerine bir kat da senin bu pastel ojene benzer renkte golden rose ojemi sürüyorum, bir az daha koyu visne çürügü oluyo ama iste:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzum kiyamam:( cok guzel bi renk soyledgin benimde cok hosuma gidiyo:)

      Sil
  5. Bayıldımm yarın ilk işim aynısından almak olacak.:-)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)