DERMORENDA.COM

20.5.14

Herkese merhabalar:)
Dermokozmetik siteler artık hayatımızda büyük yer kaplıyolar haksız mıyım?? :) ÇoÄŸumuz dermokozmetik bir markadan alışveriÅŸ yapmak istiyorsak eczaneye gitmek yerine bu tarz sitelere giriyoruz artık.. Bugün size yeni bi siteden bahsetmek istiyorum..Dermorenda.com Ã§ok geniÅŸ ürün yelpazesine sahip bir site..Aklınıza gelebilecek çoÄŸu ürünü bulabilirsiniz :)

Benim en çok hoşuma giden sitenin tasarımı oldu bir bayan olarak pembe vazgeçilmezim ve sitenin temasının pembe agırlıklı olması çok hoşuma gitti :)

Gelelim Cilt Ãœrünlerine..Makyaj yapan insanlar olarak cildimize fazladan bakım yapmalıyız haksızmıyım? Bunun için cilt ürünlerinin mümkün oldugunca Dermokozmetik markalardan oluÅŸmasına özen gösteriyorum...
Gördüğünüz gibi birçok kategoriye ayrılmış cilt ürünleri aradığınız kolaylıkla bulabilmeniz için harika düşünülmüş bence...
Gelelim  GüneÅŸ Koruyuculara..Yaz geldi sayılır eminim çoÄŸunuz güzel bir güneÅŸ koruyucu arayışına girmiÅŸsinizdir bile..Malum yüzümüzü güneÅŸten korumak çok çok önemli...
Peki ben hangi güneş koruyucuyu seçtim ?? :)


Ben bu seti sectim..Hem VICHY güvenilir bir marka,paraben veya parfüm içermiyor...Parlamayı da engellediği söyleniyor..Fiyatı da çok uygun geldi bana hemde yanında cilt bakım seti hediye daha ne olsun :)

Ben bu siteyi çok beğendim :)
Siz ne düşünüyosunuz ???


Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

2 yorum

  1. yine bir sürü eksik çıkardım ama mümkün değil ayarlayamıyorum bütçeyi birde hep öncelikler değişiyor :) sen güle güle kullan canım uygun cidden fiyatı :) özletiyorsun kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkürler:) yakın zamanda dönücem inşallah:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)