İstanbul Blogger Event Buluşmamız ve Sponsorlarımız 2

21.5.14

Sponsor yazımızın 2.ci kısmına geldik :)

Apolena bize çok harika bi makyaj cantası göndermiş bayıldım kullanmaya kıyamam ben bunu
:) Çok teşekkürler:)
Rapunzel Secret bize kömür tozlu saç bakım maskesinin testerini göndermiş çok teşekkürler. 
Cyrene bize yüz ve makyaj temizleme suyuyla saç kremi testeri göndermiş teşekkürler.
İnstagram satıcısı olan Busegozdesign bize çok güzel bi bileklik göndermiş bayıldım çok teşekkürler:)

Nideno .com bize kişiye özel defterlerden göndermiş üzerinde adımın yazması cidden çok özel çok teşekkürler:)
Yine instagramdan Kuka Sweety bize bu leziz lokumları göndermiş sunum harika tatları da öyle :) teşekkürler:)
Milaatölye bize içinde müthiş bi kitap ayracı,baby shower hediyeliklerinden ve bath bomb göndermiş bayıldım çok teşekkürler:)
Candaroğlu süt ürünleri  bize bisürü peynir göndermiş ama annem hemen acıp dolaba koydugu için malesef arkadaslarımdan almak zorunda kaldım resmi :) Çok teşekkürler:)
Durance.de bize tester bi parfüm göndermiş çok teşekkürler.

İşte böyleydi sponsorlarımız :) Bu etkinlikte emegi gecen bütün arkadaslarıma cok teşekkür ediyorum emeklerine sağlık :)

Sevgiler:)




Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

5 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)