CYRENE Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu

6.8.14

Herkese merhabalar:)
Şurada bahsettiğim blogger buluşmamızda hediye edilen ürünlerden biri olan Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyunu degerlendiricez beraber:) Ben yaklaşık bir senedir Bioderme kullanıyorum makyaj temizliği için değil de yüz temizliği için daha çok makyajda cok abartı etkili oldugunu düşünmüyorum...Bu ürüne gelicek olursak kesinlikle makyaj çıkarma konusunda bi harika...Tek adımda tüm makyajınızı harika bi şekilde çıkarıyo tabi sonrasında ben yine yüzümü başka temizleme ürünleriyle yıkamadan duramam:)
Ciltte az da olsa yapış yapış bi his bırakıyo bence o konuda cok sevmesemde ciddi anlamda makyajı çıkarışına bayıldığım bir ürün oldu:)

Aslında bu ürünü yüz temizliği için kullanımıda var ama ben makyaj için kullanıyorum..İçerigini pek anlamasamda paraben içermiyomuş :D Ayrıca cyrene ürünleri vegan ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka bu yönden gönül rahatlıgıyla kullanabilirsiniz:)

Bu da elimdeki en dayanıklı ürünlerden biri resimde tarihte var ki inanın diye:D Üstteki maybelline gel eyeliner bikaç arkadasım çıkaramadıklarını söylemişti zaten denizde felanda kalıcı bir ürün..Ama cok basarılı bir sekilde temizliyo gördüğünüz gibi..

Yani sonuç olarak makyaj temizliğinde gercekten basarılı buldugum bir ürün oldu bittiği zaman kesinlikle alırım tekrar:)
Bu ürüne www.cyrene.com.tr den ulaşabilirsiniz :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)