Farmasi Keratin Balanse Serisi

18.8.14

Herkese merhabalar:)
Yaz sıcakları yüzünden blogumu aşırı boşladım inşallah eski düzenime geri dönebilirim :( Bugün Farmasi keratin serisini incelicez beraber...Genel olarak bu serinin saçlarımdaki etkisi aşağıdaki gibi oldu saçlarımda hiçbir işlem yok sadece örüp yattım okadar;) Saçlardaki elektriklenmeyi ve kabarıklıgı görebiliyosunuzdur...


Öncelikle Şampuan; Şampuanın kokusu mis gibi kıvamı saşağıdaki gibi :) Şampuan genel olarak güzel köpürmesi iyi fakat içerigi temiz değil bu konuya önem verenlerin dikkatine... Benim şampuanda dikkat ettigim şey kepek oluşumunu geçiktirdiği yönünde oldu normalde saçlarım iki güne kepeklenir ama bu seriyle böyle bişey olmadı bende çok şaşırdım :)

Saç bakım kremine bakalım; Sanırım seride ennnnn sevmediğim ürün bu oldu..Kokusu dayanılır gibi değil ilk kullandıgımda açıkçası hiç sevemedim bisüre ara bile verdim ama sonra diğer blogger arkadaslarımda da aynı seyin oldugunu görünce bi şans daha verdim ama yok o koku iyi değil..Hem saçtan cok az durulamama ragmen banyo sonrası saçlarımda bi yumuşama olmadı çok karışmış oluyolardı:/ Yani cık sevemedim bu ürünü :(

Saç spreyine bakalım; Şişesi aşırı küçük normale göre ve buyüzden sanırım çok az sıkabiliyorum saçıma tamamen yaymak için baya bi sıkmam gerekiyo ki saçlarımı açsın ...Ama güzel bi şekilde bol bol sıkarsanız saçlarınızı güzel açıyo..Kokusu saç kremi gibi değil şampuan gibi gayet güzel..Anlamadığım sey neden bütün serinin kokusu aynı değil ?? :/

Peki saçlarımda etkisi nasıl oldu genel olarak;
Aşagıdaki resimde de sadece bu seriyi kullanmıstım saçlarımda...Genel olarak saçları kabarttıgını ve buyüzden de bi hacim verdiğini söyleyebilirim ama yaz günlerinde elektrikli ve kabarık saçlarımla pek barışık değilim :D Gerçi aşağıdaki fotoda bikaç gün sonra sönmüş halini görüyosunuz ozaman gercekten yumuşacık parlak saçlarınız oluyo ama dediğim gibi bikaç gün kabarık saçlarla dolanabilirsiniz :D

NOT:  Saçlarımı gün aşırı yıkamayı tercih etmiyorum enazından yaÄŸlanması için süre veriyorum çünkü bildiÄŸiniz gibi o yaÄŸ bile saçımız için yararlı...

Farmasi ürünlerine nasıl ulaÅŸabileceginizi www.farmasiint.com adresinden ögrenebilirsiniz:)

Sevgiler:)


Ürünler firma tarafında gönderilmiş olup bütün düşüncelerim objektiftir...

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

2 yorum

  1. içeriği doğal deniliyordu? şaşırdım şimdi, paraben, sülfat mı varmış?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)