Bh Cosmetics- Far Fırçaları

30.9.14

Herkese merhabalar:)
Makyajda fırça büyük fark yaratıyor nasıl ki ressamın resim fırçaları var bizimde makyaj fırçalarımız olmalı değil mi ama :) Gelelim bugünkü fırçalara :) jimoda.com da satılan Bh cosmetics fırçalarını ilk defa deneme şansım oldu...Bende 4 adet var..


 İlk fırçamız Smudge Brush diye geçiyo...Bu fırçayı özellikle göz bazımı ve krem farlarımı sürmek için kullanıyorum isterseniz göz altı içinde kullanabilirsiniz gayet güzel bir uygulama saglıyo..Fakat ben göz altlarıma fırça kullandıgımda kapatıcılığı azalttığını düşündüğüm için elle sürmeyi tercih ediyorum...Ama göz bazı ve krem farlar için harika bir fırça en sevdiklerimden biri:) Çok çok yumuşak değil kılları sık oldugu için ama sertte diyemem bu fırçada dökülmeyle karşılaşmadım...
İkinci fırçamız Flat Blending Brush olarak geçiyo...Bu fırçayla tüm göz kapağına far uygulaması yapabilirsiniz karıştırma fırçası diye geçiyo ama ben karıştırma olayında pek işlevsel bulmadım ayrıca özellikle bu fırçada dökülme sorunu yaşadım nedense:( Çok tercih ettiğim bir fırça olmuyo kendisi malesef:(
Üçüncü fırçamız Classic Smudge Brush olarak geçiyo...Özellikle kaş altını aydınlatmak için harika bir fırça gayet yumuşacık çok çok severek kullanıyorum bunuda :)
Ve en favorim :) Smudge Brush diye geçen bu küçük sevimli fırça:) Özellikle kirpik dipleri için harika bir fırça:) Kirpik diplerine çok güzel bir uygulama yapmanızı sağlıyo tamda ihtiyacım olan fırçaydı :)

Kısaca 4 fırçadan 3ünü çok severek kullanıyorum günlük makyajımda tercih ettiğim fırçalarımdan :) Jimoda.com a bu güzel fırçalar için çok teşekkür ederim :)

Fırçalara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz:)

http://www.jimoda.com/urun/bh-cosmetics-flat-blending-brush_16174.aspx

http://www.jimoda.com/urun/bh-cosmetics-small-smudge-brush_16178.aspx

http://www.jimoda.com/urun/bh-cosmetics-smudge-brush_16179.aspx

http://www.jimoda.com/urun/bh-cosmetics-classic-smudge-brush_16172.aspx

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)