Pastel Profashion Rouge Palet -Summer Fever

15.9.14

Herkese merhabalar:)
Bir önceki yazımda Pastel Kozmetik ten gelen hediyelerden bahsetmiÅŸtim bugünde o hediyelerden biriyle beraberiz :) Ruj paletlerini ülkemizde her marka yapmıyo pastel beni çok ÅŸaşırttı bu konuda açıkçası çok hoÅŸuma gitti :) Renkler turuncu- kırmızı tonlarında özellikle birinci ve 3.cü renk çok hoÅŸuma gitti benim:)
Aşağıdaki gibi bir fırçası var ...

Renkler resimde görüldüğü gibi ilk 3 renk birbirine çok benziyo çok hafif ton farklılıkları var...İlk renk daha çok nude bir renk turuncuyla karışık...İkinci renk daha çok kahverengiliği ağır basan bir turuncu..Üçüncü renk daha çok fosforluya yakın bir turuncu ama çok abartı bir turuncu değil bu dediklerim daha soft pastel bir turuncu...Dördüncü renk ise çok güzel bir kırmızı :)
Yapıları yumuÅŸacık nemlendirmesi çok güzel:) Pigment olarak ne çok pigmentli ne de az pigmentli..Fırçayla uyguladığımız için iki katta rengini tam veriyor parmakla sürünce daha pigmentli fakat o ÅŸekilde bakteri üretebileceÄŸini düşünüyorum yani fırçayı kullanmak daha saÄŸlıklı olacaktır...Kalıcılığı yapısının çok yumuÅŸak olmasından dolayı çok iyi sayılmaz ama yinede okadar kötü deÄŸil...Ayrıca makyözler için çok kullanışlı bir palet olduÄŸunu düşünüyorum profesyonel olmasam da arada makyaj yapıyorum isteyenlere o yüzden koleksiyonum için çok güzel bir ürün oldu...Renkleri karıştırarak istediÄŸim renkleri elde edebilirim bu açıdan çok kullanışlı :) 
Fakat gunluk kullanim icin yaninizda tasisanizda ruj tazelerken cikarip fircayla surmek bana cok pratik gelmedi acikcasi:(

Bu ürüne Åžuradan ulaÅŸabilirsiniz :)
Okuduğunuz için teşekkürler:)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

2 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)