bh cosmetics

Günün Makyajı -(Mor Makyaj)

2.5.15

Herkese merhabalar:)

Madem instagram bağımlılığımdan kopmaya karar verdim bari artık buradan makyajlarımı paylaşayım dedim çünkü makyaj benim için bir tutku bırakamam:)
Bu aralar elim hep kahverengi ,şampanya rengi vs. bu tarz renklere gidiyor ama renkte istiyorum bu nedenle göz altlarıma birazcık mor far eklemesi yaptım güzel oldu gibi gerçi yüz makyajı olmadan kullandığım için pek ısınamadım:( Benim size tavsiyem ten makyajı yapmayacaksanız kesinlikle gözlerde iddialı bir makyaj yapmayın abes duruyor :(
Gelelim kullandıklarıma:)



Makyajda tamamen bh cosmetics 120li far paleti kullanıldı yanındakiler de ten makyajı vs. jel eyeliner.ı neden koydum bilemedim şimdi:D Paleti jimoda.com dan temin edebilirsiniz kesinlikle tavsiye ederim eğer benim gibi her renk elimin altında olsun diyorsanız özellikle kahverengiler inanılmaz güzel ve soft:)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. palete şöyle uzaktan bakınca nasıl al beni diyor ama öyle maviler , pembeler ,r enkli makyajlar hiç bana göre değil :)))

    Senin oyuncağın o sen harikalar yaratıyorsun , ben yapamam ^.^ işini bilenin hakkı resmen :*

    Öperimmm , yetenekli arkadaşım :*****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım bende bu aralar iyice uzaklaşsam da makyajdan seviyorum:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)