♥ Miss W Ürünleri ve Yorumlarım ♥

29.5.15

Herkese merhabalar:)
Yaşam dükkanı ürünleri ile devam ediyoruz..Şuradaki yazımda bb kreminde bahsetmiştim o yazıyı yazarken tek renk seçeneğine sahipti ve şu an iki renk seçeneği ile satışta bu güzel haberi de buradan vereyim dedim:) Miss W ürünleri de yine doğal içerikten oluşan organik ürünler.. Dediğim gibi makyajda organik içerik kullanmak bence en meşhur markayı kullanmaktan daha lüks bir şey..Umarım bir gün tüm koleksiyonumu organik içerikli ürünlerden oluşturabilirim:)

Far: Farları gördüğüm kadarıyla yumuşacık ve pigmentli..Bu renge benzer bir renkle yaptığım makyajım vardı sanırım..Ben renkli eyeliner yaptım yazının sonunda göreceksiniz çok hoşuma gitti bu renk eyeliner:) Fiyatı 29 lira high end markaların 50 liralık farlarına kıyasla gayet normal bir fiyatı var içeriğinin temiz olduğunu düşünürsek ucuz bile;) Ürüne şuradan ulaşabilirsiniz;)

Maskara: Bu maskara volüm verici özelliği ile dikkat çekiyor ama bana daha çok tek tek ayırıp uzatma özelliği varmış gibi geldi.
.Aşağıda etkisini göreceksiniz gerçekten çok hoş bir görüntü veriyor gerçekten çok sevdim:) Tabi maskara kirpikten kirpiğe değişir unutmayalım;) Kalıcılığı harika gün içinde akma veya dökülme yapmıyor..Fiyatı 49 lira ürünü incelemek için tıktık...
Fırçası da bu şekilde benim maskarada en çok hoşuma giden fırçalardan..
Göz kalemi: Ben açıkçası göz kalemi kullanmıyorum belki dikkatinizi çekmiştir..Genelde üst kirpik diplerime(waterline) dedikleri yere uyguluyorum ve şu ana kadar alt kirpik diplerine bulaşmayan kalemle karşılaşmadım..Bu kalemde bulaştı ama yinede göz içlerine sürdüğümüz bir ürünün organik olması sanırım en büyük artısı diyebilirim..Ürünü incelemek için tıktık...
Siyahlığı gayet yerinde benim için bir göz kaleminde olması gereken herşeyi karşılıyor ..Çok fazla kullanmadığım için yorumum çok sağlıklı olmadı biliyorum:D

 Farı siyah gel eyeliner üzerine sürerek kullandım çok hoşuma gitti:) Rimelde gördüğünüz gibi tek tek ayırdı özellikle alt kirpiklerimde çok güzel durdu:)

Yaşam Dükkanına makyajda organik ürünleri deneyimlememe fırsat verdiği için çok teşekkür ederim:)

Sevgiler:)



Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. Merhaba ! Blogumda `Bloglar arasi dayanisma etkinligi` ni baslattim. Katiliminiz, ben ve benim gibi arkadaslar icin cok onemli. Davetimi kabul edersen cok sevinirim. Sevgiler izmirleydisi :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı olmuş merak ettim bu markayi bakicam bende bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)