güneş kremi

NUXE SUN SPF50 Güneş Kremi

28.7.15

Herkese merhabalar:)
Bloguma vakit bulabildiğim nadir zamanlardan (hatta şu an derste yazıyorum bu yazıyı:)) ..
Yaz geldiği zaman fondotenlerin içeriğindeki SPF'ler dışında ekstra koruyucuya ihtiyaç duyuyorum...Cildim çok hassas güneşe çıktığım an lekelerim çoğalıyor..Ve en basiti de yaşlılığın en önemli nedenlerinden biri güneş...! Turuncu Kasa sayesinde tanışma fırsatı bulduğum Nuxe Sun SPF50 güneş koruyucudan bahsetmenin zamanı geldi:)
 Güneş kremlerinde en çok dikkat ettiğimiz cildimizi yağlandırmamasıdır herhalde.. Bu ürün ne mat yapıda ne de cildi çok yağlandıran bir yapısı var...Ürünü sürdükten sonra en az bir yarım saat cildinizle bütünleşmesi için beklemeniz lazım..Ben makyajıma başlamadan önce muhakkak koruyucumu sürüyorum makyajım bittikten sonra cildim ürünü emmiş oluyor ve gün içinde herhangi bir yağlanma yaşamıyorum...
Eğer ürünü sürdüğüm gibi güneşe çıkarsam terleme yapıyor malesef ama düzgün kullanımda herhangi bir sorun yaşamıyorum ve çok severek kullanıyorum;) Ürünün yapısı yoğun fakat dağıtması çok kolay az bir miktar tüm yüzüme yetiyor ve ayrıca ürünü göz altlarımda bile kullanabiliyorum bu en sevdiğim özelliği oldu:)
Dağıtınca görüldüğü gibi cildi nemlendiren bir yapısı var fakat yarım saate cilt tarafından emiliyor;) Kısacası benim çok severek kullandığım bir ürün oldu :) 
Ürün şu an %25 indirim ile 52,50 liraya geliyor eğer kuru ve kurudan karmaya dönük cildiniz varsa tavsiye ederim cildimde herhangi bir sivilcelenmeye de neden olmadı:)

Ürüne şuradan ulaşabilirsiniz:)

Turuncu Kasaya ürün için çok teşekkür ederim:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)