Rival De Loop- Style & Care Gel Kaş Jeli

10.8.15

Herkese merhabalar:)
Kaşlarımız hem yüzümüzün ifadesini tamamen değiştirme konusuna hemde makyajı bir bütün olarak tamamlama konusunda çok önemli..Eğer sizinde günün sonunda şekilden şekle giren kaşlarınız varsa benim gibi bu ürüne bayılacaksınız:) Bu ürünü Rossmann indiriminde almıştım ..%50 indirimle çok uygun bir fiyata geliyor :)

Ürünün fırçası diş fırçası gibi diyebiliriz sanırım..Kaşlarımı çok güzel kavrıyor ve çok güzel şekillendiriyor..
Gün sonuna kadar kaşlarımın şekli hiç bozulmadan kalıyor ve inanın kullanmadığım gün kendimi eksik hisseder hale geldim:)

Bir kaş jeli hakkında ne kadar yazabilirim hiç bilmiyorum ama tek diyebileceğim indirimde muhakkak denemeniz ben her indirimde yedekleyeceğim orası kesin:) Fiyatı indirimle 6 7 liraya geliyor sanırım malesef unuttum:(

Ürüne Rossmann mağazalarından ulaşabilirsiniz;)

Sevgiler:)

instagram: beautybysyln

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. Bursa 'da rossman yok Selin :( aklımda olsun, essense bitti bitecek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa keske her ilde olsa cok guzel urunleri var Rossmann.in:(

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)