Farmasi Secret Eyeliner Pen

13.8.15

Herkese merhabalar:)
Youtube.u kapattım kapatalı blogumu daha çok düşünür oldum:) Bugün bunu yazayım yarın bunu yazayım diye planlar yapıyorum:) İnşallah çok güzel şeyler olacak burada:)
Her neyse..Ä°nstagram'da Farmasicim hesabının sahibi Özlem hanımdan çok güzel bir kargo aldım geçen haftalarda:)
İçinde Farmasinin çeşitli ürünleri vardı hepsini sırası ile inceleyeceğiz;)
Bugün ki konuğum Farmasi Secret Eyeliner Pen...

Eyeliner'ın ucu aşırı hoÅŸuma gitti ilk gördüğümde..Uygulaması kuyruÄŸa geldiÄŸimde biraz beni zorlasa da diÄŸer tarafları çok kolay uyguluyorum;) Kuyrukta zorlanmamın nedeni ben biraz takıntılıyım eyelinerımın ucu çok keskin ve kusursuz olmalı:D Çok fazla bastırıp ürünün ucunu da bozmak istemiyorum bu nedenle zorlanıyorum:) 



Rengi simsiyah deÄŸil fakat çokta açık deÄŸil..Yarı parlak bir bitiÅŸi var.Kalıcılığı eÄŸer göz kapaklarınız çok düşük deÄŸil ise ve çok sulanmıyor ise gayet iyi fakat göz tipinize ve cilt tipinize göre deÄŸiÅŸir bu durum unutmayalım;) 

Özlem hanıma bu güzel ürün için teşekkür ederim;)
Ürünlere İnstagramda Farmasicim ve Facebookta Farmasicim hesaplarından ulaşabilirsiniz;)


Sevgiler;)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

3 yorum

  1. Eyeliner çekişine hastayım Selin <3

    YanıtlaSil
  2. blogunu ilk kez ziyaret ediyorum . eyelinerı müthiş çekmişssin hem doğal hem zarif !.

    Blogunu da çok begendim takibe alıyorum . Daha fit, huzurlu bir yaşam için açtığım bloğuma da beklerim :)
    http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)