♥i-Envy Takma Kirpik♥

5.10.15

Herkese merhabalar:)
Takma kirpiklerin makyajı tamamen farklı bir boyuta taşıdığına inanıyorum..Özellikle özel gün makyajları için vazgeçilmez bir unsur...Benim için bir takma kirpikte en önemli özellik doğal durması...Şurada bahsettiğim H&M takma kirpiklerine çok benzeyen bir takma kirpik bugün konuğum:)

Geçen sene yapılan bir blogger buluşmamızda beliz kozmetik tarafından hediye edilen İ-ENVY markalı takma kirpikler bunlar... Kirpikler gördüğünüz gibi çok doğal, bant kısmı saydam bu sayede gözünüzde kalıp gibi durmuyor..Ürünün içinden bir de yapıştırıcı çıkıyor ki en çok sevindiğim bu oldu çünkü normalde takma kirpiklerden çıkan yapıştırıcılar kalitesiz olur ama bu yapıştırıcı kesinlikle çok iyi;) Kirpiği yapıştırması inanılmaz kolay ben çok memnun kaldım;)

Gözümde duruşu ise bu şekilde..


Peki ürüne nereden ulaşabilirsiniz? Ben n11.com da gördüm watsons veya gratiste var mı emin değilim..Bu arada ürünün ambalajı değişmiş uzun zamandır makyaj çekmecemin bir köşesinde duruyordu nedense yeni denemek aklıma gelmiş:D

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler...♥

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)