kapatıcı

♥ Kapatıcılarım ♥

13.10.15

Herkese merhabalar:)
Hiç makyaj yapmayan kişilerin bile arada sırada ihtiyaç duyduğu ürünlerden biridir kapatıcılar..Açıkçası benim çantamda mutlaka olması gereken tek makyaj malzemesi diyebilirim..Eğer yanıma almamışsam kendimi çok eksik hissederim..Makyaj yapmayı bilmediğim günlerde bile kapatıcı kullanırdım ve senelerdir genelde belli başlı ürünler kullanıyorum ve kullandıklarımı da sizinle paylaşmak istedim;)
 Ben gördüğünüz gibi çeşit çeşit kapatıcıya sahip biri değilim..Beğendiğim bir ürün varsa onda sabit kalıyorum ama kapatıcı konusunda çok hassasım yeni ürünler denemeye korkuyorum çünkü başarılı çok az kapatıcı var paramı yok yere harcamak istemediğim için bildiğimden şaşmıyorum;)
 1-Rival de Loop Natural Touch Concealer: Bir kaç ay önce Rossmann indiriminden 3 lira gibi bir fiyata almıştım bu kapatıcıyı denemekten zarar gelmez demiştim..O günden beri de kullanıyorum diyebilirim iki tüp bitti üçüncüdeyim:) Şimdi gelelim kapatıcılığına..Göz altlarında çok problem olmayanlar için günlük hayatta kullanabilecekleri güzel bir kapatıcı..Kapatıcılığı orta..Ama ben bu ürünü göz altlarım için değil göz kapaklarımda far bazı olarak kullanıyorum çünkü kapatıcılığı benim gibi sorunlu göz altları için yeterli değil..Ama far bazı olarak bittikçe alıyorum gayet memnunum çizgilere dolma yapmıyor..Bu arada göz kapaklarım yağlı değil..Yani bu ürünü göz altları sorunsuz ya da göz kapakları kuru olanlar kullanıp memnun kalabilir:D

Gördüğünüz gibi kapatıcılığı gayet iyi fakat çok dayanmıyor benim göz altımda ilk sürüldüğü gibi kalmıyor diyelim..Yine de seviyorum ya:)

 2-Missha The Style Perfect Concealer: Missha'nın bu kapatıcısını geçen sene yapılan bir blogger buluşmamızda hediye etmişlerdi..İlk kullandığım zamanlarda yapısı aşırı yoğun gelmişti ,çizgilere dolma yapıyordu ve bu nedenle uzun süre bir kenarda bekledi...Bir kaç ay önce tekrar denemeye karar verdim..Bu sefer parmaklarımla ürünü yumuşattım ve çok az miktarda uyguladım ..Demek ki yanlış kullanıyormuşum dedim çünkü bu sayede ne çizgilere dolma yaptı ne de kalıp gibi durdu..Günlük hayatta daha sıklıkla tercih eder oldum ;)
Gördüğünüz gibi kapatıcılığı gerçekten çok iyi fakat gün içinde biraz tazeleme ihtiyacı duyuyorum;)
Gelelim yıllardır değişmeyen ürünüme:) Daha önce yazısını yazmıştım tıktık.. Ve defalarca her indirimde yedeklediğimden de bahsettim..Benim için günlük hayatta, özel günlerde tercih ettiğim yegane kapatıcı :) 


Bu arada bana önerebileceğiniz güzel kapatıcılar varsa mutlaka yorum olarak bırakın artık yeni ürünler denemem lazım..Fazladan bir kapatıcının hiç bir zararı olmaz :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

11 yorum

  1. kapatıcılar benimde vazgeçilmezim gözaltlarımdan dolayı :(
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. The balm ve garnier kullaniyorum bende ikisinden de memnunum bana yetiyor :) bahsettigin urunleri hic denemedin su missha yi cok merak ediyorum bi gidecegim bb sine falan bakacagim , detayli inceleyim bi :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazı olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. catrice liquid kapaticiyi denemen lazim, nars creamy concealer kadar iyi performanslari var, ben ikisinide kullaniyorum ikisinide cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi muhakkak denemem lazım zaten merak ediyordum teşekkürler:)

      Sil
  5. Bende de goz altinda birer tanecik cizgi mevcut ve biraz koyu goz altlarim oluyo genelde ayni dertten muzdaribiz :) ben la pro concealer , maybelline age rewind ve rival de loop young in kalem gibi cevir ac concealer ini denedim ve cizgilere kesinlikle dolmayan en rahati age rewind diyebilirim ama yurtdisindan getirtmek pahaliya geldigi icin rival de loop young in 3 numarasini kullanmaya devam edicem o da basarili sonucta sizde bi sans verin 3 liraya almistim ben de indirimde digerine(yorumladiginiz rival de loop) gore daha kapatici kesinlikle ;) ben de true match kapaticiyi denicem kesinlikle :) Umarim yardimi olur yazdiklarimin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La pro concealer ve maybelline.i bende çok denemek istiyorum ama malesef maybelline ülkemizde satıldığı halde ulaşamıyoruz çok ilginç:/ Çok teşekkür ederim önerileriniz için:)

      Sil
    2. La pro concealer ve maybelline.i bende çok denemek istiyorum ama malesef maybelline ülkemizde satıldığı halde ulaşamıyoruz çok ilginç:/ Çok teşekkür ederim önerileriniz için:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)