alışveriş

Cosmetica Alışverişim-2

6.5.16

Sizin için haftanın son iş günü ama benim için değil olsun alışverişlerimin gelmesiyle keyfim biraz yerine geldi:) Ben artık kozmetik alışverişimi Cosmetica sayesinde online yapıyorum inanılmaz bir rahatlıkmış gerçekten:) Bir önceki alışverişimde Golden Rose Matte Crayon lardan almıştım o kadar çok sevdim ki bir yenisini daha ekledim(14 numara) koleksiyonuma :)

Elimde aydınlatıcı olarak kullandığım herhangi bir ürün yoktu...Genelde ışıltılı farlar kullanmayı tercih ediyordum..Note terracota pudralardan 01-Stardust renginin çok iyi olduğunu duymuştum sevgili Başağa da son kez sorup aldım :) Yüzde %50 indirimle 20 liraya düşmüştü denedikçe blogumda yer vereceğim ;) 
Kalem ruj ise 7,10 tl idi... Dışarda 14 liradan aşağı bulmanız imkansız..Hazır indirim devam ediyorken muhakkak bakın derim ;)

Ayrıca siparişimi 5 mayıs sabahı vermiştim elime 6 mayıs saat 4 civarı ulaştı..Yani hızlarına da tam puan :)
Sevgiler♥

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

4 yorum

  1. AA çok şaşırdım şuan cidden 7tl mi yahu. Hemen bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu zaman bu civarda oluyor fiyatları canım dışarıda bu fiyata bulmak imkansız ;)

      Sil
  2. Güle güle kullan ikisini de :) Ya ben Stardust'a bayılıyorum, umarım sen de seversin de mahcup olmam :) Sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım bayıldım çok teşekkür ederim tavsiye için :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)