Bugün BEN :)

18.9.13

Herkese merhabalar:)

Yazmayalı nerdeyse 2 gün olcak ve inanılmaz eksikliğini duydum çokta yogundum eve geç geldigim için 2 gündür hazırlayamadım dedim napsam napsam aklıma bu geldi..Arada günlük makyajım kıyafetim olan postlar yapıcam özel değil günlük o gün ne giydiysem belki haftada bir veya iki kez yazarım bilmiyorum pratik geldi:)
Bakalım ne giymişim bugün :)


Şıklık benim için tamamen sadelik demek ciddi anlamda benim kadar sadesi yoktur:) Beyaz ve siyah düz bi tshirt yeter bana önemli olan canta ayakkabı sac baş:) Bugün aslında cantamla aynı renk süet bi ayakkabım var onu giyicektim ama yagmur yagcak gibiydi kıyamadım okadar seviyorum ki muhakkak yaz bitmeden görmenizi istiyorum :)
Gelelim makyaja:)
Buaralar hep böyle makyaj yapıyorum sadece renkler degişiyo takıldım kaldım valla :) Burda yüzümde Pure beauty bb krem var yazısı için tıktık...Gözlerimdede mor agırlıklı far var balm jovi paletinden (vazgecilmez paletim ) :)
Evet bugünlük bukadar okudugunuz için teşekkürler sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

8 yorum

  1. Selinimmm bb krem fondeten gibi bir hiss vermish yanaklara.super.yine fari harika yapmishsin gozlere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımmm çok t.ediyorum gercekten bu bb krem fondoten gibi o niyetle kullanıyorum zaten :)

      Sil
  2. Ne kadar çok yorum yazıyorum ben senin yazılarına dimi ya :) ama napıyım bayılıyorum yazılarını okumaya asilligine :)) gene çok hoş görünüyorsun canım sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar mutlu ediyo ki beni böyle güzel yorumlarınız gercekten hep kendimi daha nekadar geliştirebilirm nekadar yararlı olabilirim diye düşünüyorum iyiki varsınız cok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. gene çok hoşsın şıksın :) makyaj desen on numara zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok t.ediyorum güzel yorumun için :)

      Sil
  4. sade ve doğal güzelliğin yeter zaten cnm ne giysen yakışır sana, çok tatlısın yine:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)