Cilt Bakım Rutinim

9.9.13

Herkese merhabalar:)
Son zamanlarda cilt bakımına cok önem verir oldum 1 gün bile aksatmamaya calışıyorum ve bugün anlatıcagım rutin sayesinde cildim baya bi rahatladı ve ton farklılıkları ortadan kalktı...
Öncelikle sabahla başlayalım...
Uyandık:)

1)Rival De Loop'un yüz temizleme köpüğüyle yüzümü yıkıyorum ..
2)Daha sonra Bioderma ile cildimi siliyorum hem temizlik hem tonik niyetine kullanıyorum ben..
3)Clarins'in çok kuru ciltler için olan nemlendiricimi bütün yüzüme sürüyorum ( benim gibi kuruluktan gerilen cildiniz varsa kesinlikle tavsiye ediyorum bende işe yarayan tek nemlendirici)
4) Daha sonra göz altlarımıda nemlendirip cildimi makyaja hazirlıyorum ...Makyaj yapmasamda her sabah bu işlemleri aksatmıyorum ...


Gelelim günün sonuna ...

1).Önce neutrogena.nın makyaj temizleme mendiliyle makyajın görünen kısmını temizliyorum ...(Bendeki bitmiş resmini çekemedim google.dan aldım k.bakmayın..)
2)Ardından dalin bebe şampuanıyla bütün yüzümdeki derine işlemiş makyajı temizliyorum ...
3)Biodermayla tonikliyorum cildimi 
4)Cildimi nemlendiriyorum
5)Ve göz altlarımıda nemlendiriyorum...


Evet ben cildime bu sekilde bakım yapıyorum ...En önemli şeyin temizleme kısmı oldugunu düşünüyorum makyaj yapmasanızda sabah akşam kesinlikle bi temizleyiciyle yıkayıp nemlendirmelisiniz...

Okudugunuz için teşekkürler ...sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. benim de cildim kuru Selincim.Ama son zamanlarda yani faberlic nemlendiricimden sonra baya bi fark etti.yani normal simdi.ama clarins hep aklimdaydi.canim senden de duydum ya içim rahatladi.Yeni yilda clarinsle baslarim:)ama canim faberlicin de yüz yikama jeli harikaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende faberlic denicem canim bulabilirsem eger cok övdun kesin guzeldir eminim:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)