Mim - Kozmetik, Bakım, Güzellik ve Formda kalma

7.9.13

Herkese merhabalar:)
Sevgili Yasemin kokulu bir hayat sahibesi beni mimlemiş ona burdan cok teşekkür ediyorum :) Bakalım bu mim nasılmış :)

1-Blogunuzu adı ve linki..: Beautybysyln , http://beautybysyln.blogspot.com

2-Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? Daha 1 ay 4 günlüğüm :)

3-Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu? Bunu söyledigim için benden nefret ediceksiniz ama benim kilo alamama problemim oldu :( Yaklaşık 3 sene 45 kiloda gezdim gören herkes ayyy cok zayıfsın diyodu hatta erkek arkadasımın annesi her gördügünde cok zayıfsın der dert ettirirdi bana bunu :)

4-Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? Sadece ara öğünlerde bişeyler atıstırmanın kiloya yol actıgını düşünüyorum ama bana sorarsanız önüme ne koysanız yerim :D yiyorumda bakın resmim bile var :D


5-Hayatınızın hiç bir döneminde zayıflama, destek, vb. ürün kullandınız mı?.Tabiki hayır...

6-Güzelliğinizle ilgili olarak uyguladığınız bakım kürleri var mı? Son zamanlarda cildi sürekli temizlemenin en önemli şey oldugunu anladım temizle ve nemlendir belki haftada bi maske yap tamam..Zaten bi sonraki yazım cilt bakımı olcak ...

7-Vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri? Tabiki Bioderma sensibio h2o... O olmadan asla gece yatarken sabah uyandıgımda tonik ,makyaj cıkarırken temizleme ...Sivilce patladıgında dezenfektan :D  Ve tabiki bide dalin bebe sampuanım :)

Okudugunuz için teşekkürler bu mimi beni takip eden ve isteyen herkes yapabilir ...Sevgiler:)



Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. tesekkurler canım yanıtladığın icin:)
    bencede cilt temizliği en onemli bakım:) sonraki yazınıda merakla bekliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben t.ederim canım araya başka bi mim girdi onuda hallettm inş bi sonraki cilt bakımı :) sevgiler:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)