Bazen en iyisi rahatlık :)

19.10.13

Herkese merhabalar:)
Bugün artık istanbula dönüş gerçekleşti ve ilk iş sevgiliyle buluşmak oldu :) Okadar yoldan gelince rahat olmak istedim ve rahat ettigim ama bi okadarda sevdiğim tarzda giyindim nedendir bilinmez en çok bu tarzda kendime özgüvenli oluyorum :) Eskiden gelen bi rockçılık içimde biyerde hala duruyo o kesin :)




Bu güzel şarkı haftalardır dilimde bu tarzada daha uygun umarım begenirsiniz sizde:)


Bayramda nerelere gittiğimin yazısını eger canım teyzem resimleri gönderirse yapmayı düşünüyorum en kısa zamanda:) Bendede resimler var ama profesyonel makinanın yerini hiçbişey tutmuyo biliyosunuz;)
Deri ceket-stradivarius
Tshirt-fındıkzade pazarı
Diğerlerini biliyosunuz artık :D

Okudugunuz için teşekkürler...sevgiler:)


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

20 yorum

  1. Çok güzel olmussun canım zaten en guzelı ne ile iyi hissediyorsan onu gıymek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım çok t.ederim :)

      Sil
  2. Deri cekete bayıldım bu aralar en ihtiyacım olan şey. Sormadan yapamıcam 4.Levent - Çeliktepe değil mi orası hayır iki resimdir takıldığım yer ortam oldu da. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha tamda orasi:D istanbulda en bos yer orasi otobusleri ve minibusleri saymazsan:D

      Sil
  3. bu tarz sana yakışıyor güzel görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. En güzeli canım zaten neyin içinde rahatsan o hep iyi hissettirir :) yakışmış deriler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle canim benim bazen cok ozeniyorm ama buseferde rahat olmadgim icn tadi cikmiyo:) cok t.ederm;)

      Sil
  5. Çok yakışmış canım tü tü tü maşallah sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe yorumunu yesinler cok t.ederim tatlim:)

      Sil
  6. Bayıldım , çok güzelsin nazar değmesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok t.ederim sende oylesin:)

      Sil
  7. Böyle spor ile şık birleşimini beğeniyorum, pantolonun ve ayakkabın çok hoş, kombinin de. Dediğin gibi arada rahat giyinmeli insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok t.ederim canim ben kendimi cok daha iyi hissediyorum rahat giyinince nedense hafifte şıklık katabildiysem ne mutlu bana:)

      Sil
  8. Çok hos olmussun canim bu ceket cok yakisiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok t.ederm bende cok severek kullaniyorm ceketi:)

      Sil
  9. "Bazen en iyisi rahatlık" mı? "Her zaman en iyisi rahatlık" yahu! :D

    YanıtlaSil
  10. maşallah çok güzelsin :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)