Ben indirimlerden neler aldım ?:)

9.10.13

Herkese merhabalar:)
Evet indirimler tam gaz devam ediyo önce Rossman şimdi Watsons yarında Gratis başlıyo :) Gratis biraz sona kaldı gibi ama yinede Giovanni şampuanlar indirime girerse alıp denemek istiyorum :) Uzun zamandır kozmetik alışverişi yapmıyodum okadar alıştık ki indirimlere indirimsiz alınca kendimi kazıklanmış gibi hissetmeye başladım :D




-L'oreal Truematch kapatıcı 04 numara ;artık bu rengi üretilmiyo bitek rossmanda bulabildim stokluyorum :( senelerdir kullanıyorum...15tl
-Maybelline Rocket mascara ; son zamanlarda favorim elimden düşürmüyorum ve buda stok :) 10tl
-Maybelline gel eyeliner; Bu benim ilk gel eyeliner.ım:) Kahverengi aldım en çokta bunun için heycanlıyım :) 12,50tl
-Rimmel Lash accelerator mascara; Bu aralar rimellere takmış durumdayım hepsini denemek istiyorum bakalım bu nasıl çıkıcak :) 10tl
(fiyatları düz hesap yazdım küsürleri felanda vardı ;) )

Evet gel eyeliner.ı eve gelir gelmez denedim ve size göstermek istedim daha sonra bununla yaptıgım bi makyajı yayınlamayı düşünüyorum :) Önceden sürdüğüm siyah eyeliner.ımın üzerine uyguladım rengini çok daha iyi belli etti bence gerçi tam fotoğraflayamadım ama olsun :D


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

39 yorum

  1. Eyelinerdan memnun kalacaksın eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden memnun kaldım bile neden bukadar bekledim almak için bilmiyorum :)

      Sil
  2. Maybelline Rocket'e ben de bayılıyorum canım fiyatına göre çok iyi iş çıkarıyor :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Ohhh güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Canıım maskara ve eyelinerin fiyatını öğrenebilir miyyiiiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim rimellerini ikiside 10ar lira eyeliner.da 12,50 gibi bi fiyata geldi:)

      Sil
  5. Şu an ağlamak istiyorum çünkü ben indirimlerden yararlanmak için haftasonuna kadar beklemek zorundayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa :( kotu olmus canim ya stoklar dolu bile dgldi ilk 2gunden biter gibi geliyo ins bulabilirsn

      Sil
  6. En sevdiğim eyeliner ımmm!! Güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu sende seviyosan kesin benimde favorim olucak bu :) cok t.edrm tatlm:)

      Sil
  7. Gule gule kullan canim indirimsiz alisveriste hissettiklerini bende hissediyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t.ederim canım :) valla baya bi alıştırdılar bizi bu indirim olayına uzun zaman indirim fln olmıcak napcaz bilmyrm :)

      Sil
  8. Maybelline rimeli merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin tatlım herkeste farklı sonuc veriyo rimeller bende çok işe yaradı ;)

      Sil
  9. Güle güle kullan canımm..Toplamda ne kadarr tuttu canım merak ettımdeee !! öpüyorum sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rimeller tanesi 10 lira,kapatıcı 15,eyeliner.da 12,50 toplamda 47,50 tutmuş ...offf baya bi tutmus ya alırken hiç farketmedim bide indirimsiz olsa 90lara geliyo...yurt dışında millet drugstore diye burun kıvırıyo bu ürünlere bide :/

      Sil
    2. indirimde oldugu ıcın uygun olmus gercektenn canımm ...haklısınn yurtdısındaa bu urunlerı kullanan yok yahu :) blog cok gezıyorum cok bakıyorum ama mac baska urun yok :)
      öpüyorum canım sagol bu arada

      Sil
    3. Ne demek canim bende opuyorm:)

      Sil
  10. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  11. hepsini güle güle kullan canim.Ben de almak istiyorum mayb.n gel eyeliner siyahindan.iyi oldu sende deneyince.kararim kesinleshdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin almalisin canim surumu inanilmaz kolay ben bayildm;)

      Sil
  12. Selin ben oyle ac gozum ki drugstore high end fark etmez ...hic affetmem. Drugstore dan cok guzel seyler cikiyor bazen. MAYBELLINE color tattoo mesela maybelline mor far sevdiklerim arasinda.Wet and wild , physicians formula...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o wt and wild paletler keske turkiyeye gelsede alsak :(

      Sil
  13. Hepsi çok güzeller:) iyi günlerde kullan. Ben en jel eyelinerı denemek istiyordum, bu iyi oldu :)
    Takipteyim, bende beklerim :) http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. indirimlere nasıl alıştık dimi cnm, ne güzel geliyor başka zaman alışveriş yapasım gelmiyor artık! yaşasın drugstore'lar:))))
    jel eyeliner'ın harika durmuş, yapacağın makyajı da merakla bekliyorum bununla:)
    güzel günlerde kullan cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle canim uzun bi sure alisveris yapmam artik cok t.ederm:)

      Sil
  15. hayırlı olsun <3 kahverengi eyeliner hiç denemedim ama çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tederm canim bende ilk defa denedim cok guzel gercekten tavsiye ederm:)

      Sil
  16. bloğunu yeni keşfettim takipteyim http://benimhayalim.jimdo.com/ buda benim blog adresim henüz yeniyim bu konuda :( umarım hoşunuza gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunuz hayırlı olsun takibe alıyorum ;)

      Sil
    2. canımmm mail atıyorum birazdan geç gördüm mailini kusura bakma :(

      Sil
  17. bu arada yazmayı unuttum canım Maybelline newyork THE ROCKET volum express mascara gerçekten çok iyi çok memnun kaldım.. pahalı diğer mascaralara göre ama hakkını veriyor maşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle oyle canım baska rimeller hoşuma gitmiyo bundan sonra:)

      Sil
  18. ne güzel aldıkların tam da en beğendiklerimden :) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)