GİOVANNİ brazilian keratin& argan oil şampuan ve saç kremi

11.10.13

Herkese merhabalar:)
Sonunda tatile girdik çok mutluyum öğlen 1lere kadar uyumak istiyorum sadece ve bol bol post yazmak :) Hepiniz biliyosunuz gratis indirimini eminim herkes bişeyler aldı bile:) Ben dün bu şampuanı aldım ve hemen kullandım ki indirim bitmeden yorumunu yazabiliyim ;)

Uzun zamandır bekliyodum indirime girince hemen aldım hatta 2.ci gratiste bulabildim :/ Benim şuana kadar kullandıgım en iyi şampuan ve saç kremi okadar net söylüyorum ...Koukusuda inanılmaz güzel hindistan cevizli yada kakaolu olması lazım ikisinin arası :)

Saçlarımı yumusaçık yaptı normalde sac uclarım kırık oldugu için aşırı serttir onları bile pamuk gibi yaptı...Parlaklıgı zaten görüyosunuz...Tüm saç tipleri için eger bulabilirseniz indirim bitmeden kesinlikle almanızı tavsiye ediyorum hem doğal içerikli hem hayvanlar üzerinde deney yapmayan bi marka daha nolsun :)

Okudugunuz için teşekkürler... Kucak dolusu sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

12 yorum

  1. Nazar değmesin maşallah maşallah :) Bende çok merak ediyordum giovanni ürünlerini. Melisa limes epey övüyordu. Almadığıma pişman oldum şuan :/ Güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok t.ederim tatlımmm aklında bulunsun bidahakine kesin al ;)

      Sil
  2. Ben şu an Schwarzkopf Gliss'in ultimate Repair şampuan ve maskesini kullanıyorum ve daha bitmelerine çookkkkk var. Ne yapmalı ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şampuanlarında kötü yanı bitmek bilmiyolar:/ indirimde sonucta canım bulabilirsen al bulunsun kenarda ;)

      Sil
  3. harika parlak gözüküyorlar saçlarin.güle güle kullan canimm.

    YanıtlaSil
  4. Pamuk gibi ve ışıl ışıl saçlar diyip resmen beni benden aldın canım çok hoş görünüyor saçların nazarlar değmesin:) Biliyorsun saç bakımı özel ilgi alanım :D Ne kadar zamandır kullanıyorsun? Şu an elimde Bc acil kurtarma şampuanım var üzerine Down Under argan şampuanı yedekledim bilemedim şimdi napsam bundan da yedeklesem mi ki :D Fiyatları ne kadara düşmüş bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok t.ederm daha yeni aldm bu indrmden hemen kullanip sonucu resimledim benim saclarim ciddi cansizdi suan şaka gibi parlaklar bende cok sasirdm bulabilirsen sans vermelisin;) 13liraya dusmustu tanesi;)

      Sil
    2. İnanmıyoruuuuuum ilk kullanımda mı matlığını aldı süper! Bende biliyorsun saçlarımın uçlarındaki yanık ve yıpranıklıkları tedavi ettim yoğun bakımımla :D Şu anki önceliğim yoğun nem ve parlaklık fiyatıda çok uygun not alıyorum :) Valla bu indirimler offff diyorum offf :D

      Sil
    3. Aynen oyle canim ilk kullanimda bende cok sasirdim kesinlikle aklinin bi kosesinde bulunsun:) valla bu indirimler bizi iflas ettircek gbi gorunuyo:)

      Sil
  5. sacların cok guzel gorunuyor canım :) pekı saclarında yaglandrma yaptımı bu ıkılı bende almayı dusunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok t.ederim canım bende bi yaglanma yapmadı ama herkesin sac yapısı çok farklı ben genel olarak çok memnunum bu ikiliden bittikçe alıyorum indirimlerde:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)