Gece Makyajı- Blogger etkinliği :)

19.11.14

Herkese merhabalar:)
Uzun zamandır makyaj yapıp paylaşmıyorum blogumda.. Makeup Addict blogunun sahibi sevgili  Dilarayla yazın buluşmuştuk çok güzel bir arkadaşlığın temelini attık arada mesajlaşırız ve böyle bir konsept yapalım dedik makyaj yapmak istedik anlayacağınız:) Gece makyajını seçtik çünkü gece makyajı en ihtişamlı en özenlisi olur genelde :) Gelelim makyaja :) Aslında günlük hayatta yada gece çıkarken elim çok yeşile gitmez ama nedense bu blog olayına gelince çok seviyorum :D

Gece dışarı çıkacaksam her türlü makyajı yapabilirmişim gibi serbest hissediyorum kendimi özellikle gözlere ağırlık veriyorum takma kirpikler bol gölgelendirme :)


Gözlerimde baz olarak essence.in stay no matter what göz kalemini kullandım..
Üzerinede resmini çektim ama silmişim malesef Missha'nın  şuradaki müthiş ışıltılı farını kullandım harika bir parıltı kattı:)
Verdiği ışıltıya bakarmısınız :) Bayıldım :)
Umarım sizde sevmişsinizdir:)
Buda kolajimiz uzerimizdeki ayni gibi dimi :)
Dilara'nın makyajına bakmayı unutmayın ama :)

Sevgiler:)


Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

6 yorum

  1. ikiniz de harikasınız ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. sevmek ne kelime bayıldım tatlım harika olmus, umarım bende boyle renkli makyaj konusunda basarılı olabılırım senın kadar, her zaman derım bılıyosun ıdolumsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkur ederim yerim seni:)

      Sil
  3. cooook yakismis tatlim ellerine saglik cok güzel olmussun :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, çok güzel bir makyaj olmuş,ellerinize sağlık. Blogunuza üye oldum ve ben de aranıza katıldım. Bana da beklerim, blogum henüz çok yeni gelirseniz çok mutlu olurum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)