H&M Bronzing Powder- Bronzlaştırıcı

15.11.14

Herkese merhabalar:)
H&M son dönemlerde özellikle makyaj malzemelerinin güzellikleriyle kalbimizi çalmaya devam ediyor:) En son bir allık paleti almıştım bu bronzer.ı almıcaktım ama o allık paletinde bronz bir renk yoktu ve açıkçası benim koleksiyonumda da böyle bir ürün yoktu ve dayanamadım aldım :) İyi ki de almışım :)


 Müthiş güzel bir ambalajı var too faced allıklarla aynı sanırım o yüzden de bu kadar sevdik :) Hep diyorum hm bizi dış görünüşle kandırıyor iyi ki de yapıyor bunu :)
Renkler bronz ışıltılı hatta en açık rengi aydınlatıcı olarak bile kullanabilirsiniz hiç simli kötü durmuyor çok hoş duruyor:)

Yüzümde de böyle duruyor :) Hem bronzer hem allık müthiş güzel bir ürün inanılmaz güzel bir ışıltı katıyor cilde ve kalıcılığı da harika :) Bulursanız kesinlikle kaçırmayın derim çünkü biliyorsunuz h&m ürünleri genelde sınırlı üretim oluyor;)
Biterse ne yaparım diye düşünmeye başladım biliyorum çok saçma ama çok seviyorum napabilirim:):)
Fiyatı 9.95 tl :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

6 yorum

  1. Çok sevimli kabı varmış. :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldıım!
    Senin resimlerine de ayrı bir hastayıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok t.ederim tatlim resimlere ayri bir.ozen gosteriyorum son zamanlarda:)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, yüzünde de çok güzel durmuş, kabı vurulmayacak gibi değil :')

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)