Missha Temizleme Köpüğü-Creamy Latte Strawberry

3.11.14

Herkese merhabalar:)
Buaralar sırasıyla Missha ürünlerinden gidiyoruz hadi hayırlısı :) Bendeki çilekli olanı kuru ciltler için bu.. Öncelikle cildimdeki sorundan bahsediyim ben..Cildim karma özellikle yaz aylarında kontrol etmesi ciddi sorun benim için çene bölgemde yaklaşık iki aydır aralıksız hergün sivilce çıkıyo malesef..Bu ürünün bana faydası gözeneklerimi ciddi anlamda temizlemesi oldu...


 Kuru ciltler için olsa da benim cildimde özellikle kuru olan yanaklarımda ekstra bir kuruluğa neden olduğunu söylemem lazım ...Tamamen kuru bir cildiniz varsa kullandıktan sonra güzelce nemlendirin derim..
Ben yanaklarımı ekstra nemlendiriyorum ama T bölgemdeki yağlanmayı çok güzel kontrol ettiği için ardından T bölgeme birşey sürmüyorum..Özellikle sivilceli bölgelere bu üründen sonra çay ağacı yağı sürdüm ve resmen kabuğu soyuldu derimin sivilce kenarlarındaki ve aylardır uğraştığım sivilcelerimi yavaş yavaş kurutmaya başladım bu sayede inşallah tekrarlamaz:(
Ürün yukarıdaki gibi pembe..Normalde ıslak elle köpürtüp sürüyorsunuz ama ben kuru elimle cildime dağıtıyorum bembeyaz bir maske gibi oluyor ve yuvarlak hareketlerle cildimi temizleyip yıkıyorum..Ben bu üründen ciddi anlamda memnun kaldım gerçekten yıkadıktan sonra cildinizdeki o beyazlığı görebiliyorsunuz :) Fiyatı 17 lira cildim için son kuruşuna kadar değer:)

Bu ürüne şuradan ulaşabilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Not: Ürün #makyajdunyam1yasında etkinliğinde verilmiştir görüşlerim tamamen bana aittir ...

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

2 yorum

  1. karma cıltler ıcın olanını goremedım tatlım ben ama tavsiye için teşekkürler bunuda alacaklar listeme ekledim sayende mcukk :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçeneklerde olması lazım tatlım alırsan memnun kalırsın inş :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)