Wet n Wild- Rose Bud ruj

26.11.14

Herkese merhabalar:)
Bu aralar ruj hastası olduÄŸumu söylemiÅŸtim sürekli tazeleyip sürekli yeni rujlar alıyorum :) Son zamanlar da daha iddialı belirgin rujlar istiyordum fakat pembe ve kırmızının çok belirgin tonlarını süremiyorum malesef ve istediÄŸim gibi bir renk bulamamıştım :( Sonra bir gün Gratis'te ruj denerken bu renge rastladım denedim ve tam istediÄŸim renk koyu gül kurusu diyebilirim sanırım ..Ertesi gün gidip aldım :) Daha önce Åžurada bahsettiÄŸim Wet N Wild rujun yapısından nefret etmiÅŸtim tebeÅŸir gibiydi malesef :(
 Ama bu rujun sürümü o kadar kolay ki hiçbir ÅŸekilde dudakta ki hataları belli etmiyor ve mat..Özellikle koyu rujlarda benim için önemli olan mat olmasıdır..Çünkü dudaklarımı daha dolgun gösterdiÄŸini düşünüyorum :) Ve ayrica ayni markanin ayni serisindeki rujlarinin nasil bambaÅŸka yapilara sahip olduÄŸunu da bu rujla görmüş oldum:)



 Ve kalıcılığı müthiÅŸ biÅŸey yemediÄŸiniz sürece saatlerce dudağınızda kalıyor gerçekten uzun zamandır aldığım ve bu kadar kendime yakıştırarak kullandığım baÅŸka bir ruj olmamıştı...

Dudağımda duruşu da bu şekilde:) Ben çok çok sevdim ve fiyatı da 10 lira bu renkleri seven herkese gözüm kapalı tavsiye ederim :)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

6 yorum

  1. çok yakışmış :) bu ruju mağazada elimin üzerinde denedim, rengini çok beğensemde alıp alıp bitiremediğim rujlarımı hatırladım ve almadım. Ama çok güzelmiş, aklımda dursun, bir kaç ruj bitirebilirsem hemen alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde cok oldu valla ama kendimi tutamiyprum cunku ruj bu bitmiyo bir turlu:D

      Sil
  2. rengi de harika sana da çok yakışmış canım güle güle kullan :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzelmiş :) Wet'n wild rujlarından denemek istiyordum. Bu renkten başlayabilirim ;) Sana da çok yakışmış. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok t.ederim canim ama bu rujlarin hepsinin yapisi ayni degil malesef muhakkak dene almadan;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)