Wet N Wild- Night Prowl oje

7.11.14

Herkese merhabalar:)
Gratis'in geçen bayram indiriminde aldığım fakat daha yeni deneme fırsatım olan night prowl isimli ojeyi inceleyeceğiz bugün :) Çoğumuz simli parıltılı ojelere bayılırız haksız mıyım ? :) İnstagramda bir arkadaşımda gördüğüm andan beri istiyordum indirime girdiği an aldım hemen :)

Siyah içinde mor simleri olan bir oje :) Normalde simli ojeler pütürlü olur ve buda böyle ..Normal parlatıcıyla iki kat geçseniz de o pütürler geçmiyor ama ben harika bir ürün göstericem size ilk defa simli bir ojeyi pütürsüz kullanabildim çok mutlu oldum :) Çünkü pütürlü olunca o simler o kadar da harika durmuyor ne yalan söyliyim :/


Nasıl harika duruyo ama değil mi :) Gerçekten çok sevdim bu kış elimden düşmez artık :) 
Gündüz siyah gibi görünüyo ama yakından bakınca parıltılar belli oluyo bikaç kişi siyah ojenin üstüne ayrı mı sürdün diye sordu :)
Gelelim bu ojeyi hakkıyla kullanmamı sağlayan parlatıcıya :) Şuradaki blogger buluşmamızda hediye edilen  CND VİNYLUX 7 gün çıkamayan top coat... Müthiş bir ürün bu dediğim gibi ilk defa simli bir ojeyi pürüzsüz kullandım iki kat sürdüm üstüne..Normal ojelere de sürünce uzun süre parlak kalmalarını sağlıyor:) Eğer bu parlatıcıysa bizim kullandıklarımız nedir demeden geçemicem üzgünüm :) Ama malesef çok pahalı bir ürün 40 lira :( O yüzden belli ojelerde kullanıcam bitmesin diye çünkü o parayı verebilicegimi sanmıyorum :(:( Bu ürüne şuradan ulaşabilirsiniz ;)

Okudugunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

6 yorum

  1. Çok güzel duruyo gerçekten. Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severek kullanıyorum canım :)

      Sil
  2. harika bi renk canım içinde ki parıltıları çok sevdim senin zarif ellerine de çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. şık ve güzel, seçimin mükemmel

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)