Wet N Wild- Night Prowl oje

7.11.14

Herkese merhabalar:)
Gratis'in geçen bayram indiriminde aldığım fakat daha yeni deneme fırsatım olan night prowl isimli ojeyi inceleyeceğiz bugün :) Çoğumuz simli parıltılı ojelere bayılırız haksız mıyım ? :) İnstagramda bir arkadaşımda gördüğüm andan beri istiyordum indirime girdiği an aldım hemen :)

Siyah içinde mor simleri olan bir oje :) Normalde simli ojeler pütürlü olur ve buda böyle ..Normal parlatıcıyla iki kat geçseniz de o pütürler geçmiyor ama ben harika bir ürün göstericem size ilk defa simli bir ojeyi pütürsüz kullanabildim çok mutlu oldum :) Çünkü pütürlü olunca o simler o kadar da harika durmuyor ne yalan söyliyim :/


Nasıl harika duruyo ama deÄŸil mi :) Gerçekten çok sevdim bu kış elimden düşmez artık :) 
Gündüz siyah gibi görünüyo ama yakından bakınca parıltılar belli oluyo bikaç kişi siyah ojenin üstüne ayrı mı sürdün diye sordu :)
Gelelim bu ojeyi hakkıyla kullanmamı saÄŸlayan parlatıcıya :) Åžuradaki blogger buluÅŸmamızda hediye edilen  CND VÄ°NYLUX 7 gün çıkamayan top coat... MüthiÅŸ bir ürün bu dediÄŸim gibi ilk defa simli bir ojeyi pürüzsüz kullandım iki kat sürdüm üstüne..Normal ojelere de sürünce uzun süre parlak kalmalarını saÄŸlıyor:) EÄŸer bu parlatıcıysa bizim kullandıklarımız nedir demeden geçemicem üzgünüm :) Ama malesef çok pahalı bir ürün 40 lira :( O yüzden belli ojelerde kullanıcam bitmesin diye çünkü o parayı verebilicegimi sanmıyorum :(:( Bu ürüne ÅŸuradan ulaÅŸabilirsiniz ;)

Okudugunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

6 yorum

  1. Çok güzel duruyo gerçekten. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. harika bi renk canım içinde ki parıltıları çok sevdim senin zarif ellerine de çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. şık ve güzel, seçimin mükemmel

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)