golden rose

Golden Rose Velvet Matte Lipstick-26 Numara

14.11.14

Herkese merhabalar:)
Bu aralar ruj delisiyim gerçekten ne bulsam alasım var öyle bir durumdayım :) Özellikle golden rose.un bu mat serisine kafayı takmış durumdayım her rengini almak istiyorum ama ilk olarak turuncu alt tonlu bir nude rengi olan 26 numarayı aldım :)

Ambalajı gerçekten çok güzel en sevdiğim renk bordo olunca karşı koyamadım :) Bu rujla ilgili en sevmediğim şey ambalajındaki hata :( Belki benimkinde vardır sadece bu bilemiyorum ama aşağıdaki resimde yazdığım gibi gösterdiğim yer dönüyor yani kapağını kapatsanız da dönüp kapağına bulaşma olasılığı var o yüzden sevemedim bu olayı:(
Rengi bu aralar tam istediğim renk bulduğum gibi aldım ama birde uçuk pembe olanını almak istiyorum :)
Yapısı mat ama aynı zamanda sürümü aşırı kolay tabi mat olduğu için bir süre sonra dudakta birikme yapıyor malesef ama rengi çok güzel olduğu için idare ediyorum :) Kalıcılığı iyi fakat dudakta birikme yaptığı için bir süre sonra silme ihtiyacı hissediyorum :/
Dudakta duruşu da bu şekilde en son yaptığım şuradaki makyaj videomda kullanmıştım merak edenler bakabilir;) Genel olarak sevdiğim bir seri oldu bikaç rengini daha almayı düşünüyorum açıkçası hazır indirimdeyken :)
EÄŸer almak isterseniz ÅŸuradan ulaÅŸabilirsiniz hazır indirim varken kaçırmayın derim :)

Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

2 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)